• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سالروز ولادت حامی ستمدیدگان و محرومان، حضرت علی ( علیه السلام ) مبارک باد

  • کد خبر : 28916
  • 24 فوریه 2021 - 13:39

سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی ( علیه السلام )، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان، پدر یتیمان و سرچشمه عدالت که به نام روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار، مزین است بر همگان مبارک باد.

امام علی (ع) مصباح جمال ازلی و گوهر تابناک الهی است که از درون خانه خدا پا به عرصه وجود گذاشت تا همگان را به پرستش خدای کعبه فراخواند و پرچم‌های ضلالت و سیه‌روزی را از فراز کعبه بر زمین افکند و بیرق هدایت جهانیان را دوش‌به‌دوش رسول خدا و همراه او و پس از او برافرازد و هم چنان‌که نام نامیش مایه امید و نوید همه مسلمانان است، بی‌گمان خروش رعدآسای ذوالفقارش پیوسته دل دشمنان خدا را به لرزه درمی‌آورد.

۱۳ رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ‌مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود. امام علی (ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت‌یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتار و رفتار و منش خویش، دل‌های تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

بی‌تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش‌های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگ‌ترین شاخص بزرگ‌مردی است که در مسند قضاوت هیچ‌گاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فراخواند.

پایگاه خبری-تحلیلی فراق،  سالروز ولادت امیر مؤمنان حضرت علی (ع) که به‌روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به عموم آزادمردان جهان، مخاطبان فرهیخته فراق، خانواده‌های چشم انتظار اسیران فرقه رجوی به خصوص پدران رنج کشیده تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28916

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی