• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مریم قجر عضدانلو و توهم حمله

  • کد خبر : 28383
  • 21 ژانویه 2021 - 9:04

حمله آمریکا به ایران توهمی است که بیشتر از هر کسی سرکرده فرقه تروریستی رجوی آن را در بوق و کرنا می کند.

اما مریم رجوی نحوه کار را تیز و روشن نمی گوید که به چه روشی می خواهد حکومت ایران را تعیین تکلیف کرده و جایگزین شود؟

معلوم نیست چگونه می خواهد یک ملت هشتاد و پنج میلیونی را ترغیب و تشویق نماید، زیرا ملتی که ما دیدیم و می بینیم کسانی نیستند که حاضر باشند اسمی از این فرقه ضاله را بشنوند زیرا کارنامه آنها سراسر ننگ و پر از خیانت به مردم ایران است.

تمام تلاش فرقه رجوی بر این سوار است که جنگی بین آمریکا و ایران به راه بیاندازند، یعنی هیچ خبری خوشحال کننده تر از این برای رجوی نیست که به او بگویند آمریکا به ایران حمله کرد. وی سالهاست که در آرزوی چنین اتفاقی به سر می برد زیرا در تئوری های او موضوع از این قرار است که به محض حمله آمریکا به ایران اوضاع به نفع رجوی خواهد چرخید و به سرعت وی به ایران آمده و کنترل را به دست خواهد گرفت.

در همین ایام که اوضاع جهانی و به ویژه منطقه خاورمیانه بسیار حساس است، سرتیتر خبرهای فرقه رجوی را نگاه کنید؛ با تیتر درشت در سایت‌هایشان خبر پرواز بمب افکن های «ب ۵۲ » بر فراز خلیج فارس را با آب و تاب منعکس کرده، طوری وانمود می کنند که گویی چند دقیقه دیگر آمریکا به ایران حمله خواهد کرد. حالا بگذریم که آمریکائیها جرات این را تا الان نداشتند که این بمب افکن ها را یک سانتی متر وارد حریم هوایی ایران بکنند، زیرا به خوبی می دانند همانند پیشرفته ترین پهپادشان که سال قبل سرنگون گردید، بمب افکن آنها نیز ساقط خواهد شد.

مسعود رجوی هرگز به این خواسته شیطانی و پلید خود نرسید، مریم رجوی هم همان بهتر که در صندوقچه مسعود رجوی باقی بماند و خاک بخورد تا مرگش فرا برسد.

یادداشت از: سعید محمدپور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28383