• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

ورود ویروسی به نام رجوی به پرونده نخریدن واکسن از آمریکا و انگلیس

  • کد خبر : 28285
  • 13 ژانویه 2021 - 10:18

فراق: در حالی که غربی ها به ویژه آمریکایی ها و انگلیسی ها به شدت در حال سوزش هستند که چرا موفق نشدند واکسن هایی که هنوز درجه صد در صد سلامتی آنها آزمون نشده را به ایرانی ها بفروشند چون رهبر ایران این معامله را به هم زد، رجوی به نیابت از آمریکا و انگلیس یعنی به نیابت از اربابان خود وارد معرکه شده و جیغ بنفش می کشد که چرا واکسن نخریدید؟ 

اگر کسی این تناقض را فهم نکند فکر خواهد کرد که واقعا رجوی دلش به حال مردم ایران سوخته است  اما با یک نگاه ساده و روشن به اصل داستان این سوال را جلوی روی خود خواهد دید که اگر رجوی این قدر به مردم ایران دلش می سوزد پس چرا افرادی که ظاهرا نیروهای خودش است را نجات نمی دهد؟ پس چرا فکری به حال و روز آنان نمی کند؟ اگر جان انسان ها ارزشمند است، جان نیروهای خودت که ارزشمندتر هستند زیرا اگر اینها نباشند فلسفه وجودی رجوی زیرا علامت سوال خواهد رفت. و چندین تناقض موجود که همین الان وجود دارد و همگان آن را حس می کنند.

مریم رجوی علی رغم اینکه اخبار مرگ و میرهای متعدد در اردوگاه مرگ اشرف ۳ را سانسور می کند و اجازه درج آن به بیرون را نمی دهد ولی اخبار درست را می شود توسط جداشدگانی که در صحنه هستند و به دنبال زندگی آرام نرفته اند فهمید و شنید.

در واقع رجوی برای مخفی کردن اخبار مربوط به کرونا در زندان اشرف ۳ تلاش زیادی به عمل می آورد ولی خوشبختانه نتوانسته است به اهداف پلید خودش برسد.

اهداف رجوی هم اکنون از این قرار است که آمار مرگ کرونا در اشرف ۳ را تا می تواند مخفی نگه داشته و اجازه درج خبر در این مورد را ندهد، در مقابل به هوچی گری و یاوه گویی علیه ایران بپردازد که آهای چرا واکسن برای مردم ایران خریداری نمی شود؟ چرا آمار مرگ و میر اینقدر زیاد است؟ چرا فلان و چرا بهمان! اما واقعیت این است که جلوی توطئه گرفته شده است. ما مردم ایران هم معتقدیم اگر قرار است که واکسن هایی به ایران بیاید که از سلامت آنها هیچ اطلاع دقیقی وجود ندارد همان بهتر که اجازه ورود به آنها داده نشود.

رجوی به همین خاطر که هدف های از پیش تعیین شده اش به خال نخورده است خودش را مثل مار زخمی به این طرف و آن طرف می زند تا بلکه برای اربابان استثمارگر خودش نان دانی باز کرده باشد و مردم ایران با تزریق واکسن هایی که از سلامت آنها هیچ اطمینانی وجود ندارد تبدیل به موش آزمایشگاهی شوند.

این رفتارها اوج بی شرمی رجوی است که روز روشن از اقدامات غرب علیه ایران حمایت کرده و بر باد ضدیت با مردم ایران مستمر می دمد. لازم است که هموطنان در این رابطه دقت کنند و گول این نوع واکنش های رجوی و عناصرش را نخورند.

یادداشت از: سعید محمدپور

عضو جداشده از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28285