• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

پیام «فاضل فرهادی» به اعضای گرفتار در زندان رجوی: خودتان را برای هیچ و پوچ از بین می‌برید

  • کد خبر : 28235
  • 09 ژانویه 2021 - 11:27

من فاضل فرهادی هستم. ۱۶ سال در فرقه رجوی بودم. بعد از سرنگونی صدام خودم را از فرقه منحوس رجوی نجات دادم و زندگی جدیدی را برای خودم تشکیل دادم و خدا را شکر زندگی آزادی در کنار خانواده ام دارم .

با خبر شدم که ویروس کرونا در مقر اشرف ۳ شیوع پیدا کرده و تا به حال چندین نفر بر اثر ویروس کرونا فوت شده اند. این عدم رسیدگی رهبران و سران فرقه نسبت به شما را نشان می دهد؛ رهبران و سرانی که فقط به فکر خودشان هستند و هیچ ارزشی برای شما قائل نیستند .

به چه دلیل خودتان را برای هیچ و پوچ دارید از بین می برید؟ چرا خودتان را نجات نمی دهید؟ از چه چیزی می ترسید؟ شرایط فرق کرده آلبانی عراق نیست. خیلی راحت می توانید خودتان را نجات دهید. ماندن در فرقه رجوی یعنی مرگ، باور کنید زندگی آزاد شیرین است من تجربه کردم شما هم می توانید تجربه کنید.

زندان رجوی ملعون را ترک کنید. جان خودتان را نجات دهید اجازه ندهید بیشتر از این سر شما را شیره بمالند. رهبران فرقه چندین سال است سر ما و در حال حاضر سر شما را شیره می مالند. رهبران فرقه که اساس آنها بر دروغ و فریب سوار است. اگر این کار را نکنند خط آنها پیش نمی رود .

از آنجایی که من هم مثل شما قربانی فرقه رجوی هستم دلم به حال شما می سوزد کافیست با خودتان خلوت کنید. می بینید که طی چندین سال رهبران فرقه چه سو استفاده هایی از شما کرده اند. بیشتر از این نمی خواهم وقت شما را بگیرم فقط درخواستم ازشما این است که خودتان را نجات دهید و در فرقه رجوی خودتان را به تباهی نکشید .

فاضل فرهادی، عضو جدا شده از فرقه رجوی

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز اراک

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28235