• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
ترفند‌های نخ نما جهت دریافت کمک‌های مالی

آهِ خانواده‌ها دامن‌گیر کسانی خواهد شد که فرقه رجوی را همیاری نمایند

  • کد خبر : 28210
  • 06 ژانویه 2021 - 12:01

فرقه تروریستی رجوی باز هم با ترفند‌های نخ نما، جهت دریافت کمک‌های مالی در روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ دی ماه فراخوان داده است.

فرقه تروریستی رجوی هر سال در چند نوبت تحت عنوان «همیاری» از افراد اغلب ساکن اروپا و آمریکا اخاذی کرده و به وسیله آن دو هدف را دنبال می کند:

اول، وانمود به اینکه هزینه های این فرقه تروریستی از طریق کمک های مردمی جمع می شود و به لحاظ مالی مستقل بوده و از هیچ منبع دیگر درآمدی ندارند!

دوم اینکه هر چه هم از این طریق به دست بیاورند در راه محدودیت های هر چه بیشتر برای اعضای نگون بخت خودشان استفاده کرده و بقیه را در راه سهولت زندگی سرکرده فرقه خرج خواهند کرد.

با این نگاه متوجه می شویم که هر گونه کمک به این فرقه تروریستی آنان را در مسیر اهداف تروریستی و کثیف شان یاری نموده و راه دست یابی به فرزندان ما را مسدودتر می کند.

به حامیان این فرقه تروریستی یادآوری می نماییم که هر گونه کمک شما ولو یک ریال به این فرقه تبهکار، ما را در دیدن فرزندانمان که سال ها در انتظار دیدارشان هستیم سخت و دشوار می نماید.

ما خانواده های زجر دیده هرگز کسانی که به هر نوعی ولو قلمی، قدمی و ریالی به فرقه ضد خانواده رجوی کمک رسانی کرده اند را نخواهیم بخشید.

خون و اشک خانواده های حسرت به دل دامن گیر کسانی خواهد شد که رجوی و آل مفسد او را همراهی و همیاری نموده و کمک می نمایند.

هزینه های این فرقه تبهکار به قدری زیاد است که مطلقا از طریق این گونه پول جمع کردن ها به دست نمی آید. منابع مالی و اصلی رجوی و فرقه تروریستی اش از طریق اسرائیل و عربستان تامین مالی می گردد، که در این خصوص افشاگری های متعددی انجام شده است.

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28210