• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پیام «سعید فیروزی» برای اعضای اسیر در کمپ فرقه رجوی: سران فرقه رجوی، جانی و قاتل هستند

  • کد خبر : 28174
  • 04 ژانویه 2021 - 9:54
سعید فیروزی عضو جدا شده از فرقه ی مجاهدین خلق

خبری خواندم که ویروس کرونا در اشرف ۳ در کشور آلبانی شیوع پیدا کرده و چند نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند. خطاب به اعضای اسیر در کمپ فرقه رجوی می گویم که رهبران و سران فرقه برای شما ارزشی قائل نیستند. تک تک شما در معرض خطر ویروس کرونا قرار دارید و رهبران و سران فرقه هیچ اقدامی نمی کنند. تنها اقدامی که می کنند خاک کردن نفرات است .

ای وای بر رهبران و سران فرقه؛ جانیان و قاتلان انسان ها. مریم رجوی فقط به خودش و سرانش رسیدگی می‌کند. چرا شما فکری به حال خودتان نمی کنید؟ این جانیان همه شما را از بین می برند. فقط خودتان را نجات دهید. اُردوی رجوی را ترک کنید.

رجوی کذاب سال ها در پادگان اشرف در عراق به ما دروغ می گفت که خط و خطوط خودش را پیش ببرد و در حال حاضر معلوم نیست در کدام سوراخ موش خودش را مخفی کرده. عدم رسیدگی مریم رجوی باعث شد که چند نفر بر اثر ویروس کرونا فوت کنند. این همه مریم رجوی برای خودش هزینه می کند کمی هم برای شما هزینه کند.

واقعا شما در فرقه رجوی خسته نشدید این همه سال کجا را گرفتید؟ شعارهای پوشالی که رهبران فرقه می دادند آیا به نتیجه رسید؟ من زندگی آزاد را تجربه کردم. شما هم می تونید تجربه کنید. خودتان را نجات بدهید و به رجوی و دارو دسته اش نه بگویید. من برای شما متاسفم که هیچ اقدامی در رابطه با خودتان نمی کنید هنوز هم دیر نشده شما می توانید برای خودتان تصمیم بگیرید راه خودتان را انتخاب کنید گوش به حرف های سران فرقه ندهید سران فرقه مثل رهبرانشان شیاد هستند .امیدوارم در آینده نزدیک خودتان را از فرقه رجوی نجات دهید و آزاد زندگی کنید .

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز اراک

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28174

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی