• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
طاها حسینی، عضو نجات یافته از فرقه رجوی:

تمام خبرهای فرقه رجوی دروغ است / اسیران دربند رجوی، هر چه زودتر خودشان را نجات دهند

  • کد خبر : 28123
  • 03 ژانویه 2021 - 9:17

فؤاد بصری از کارکنان انجمن نجات مرکز اراک، گفت و گویی با طاها حسینی، عضو جدا شده از فرقه رجوی انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، متن این گفت و گو را با هم در زیر می خوانیم:

آقای حسینی در حال حاضر شما چکار می کنید ؟

– من الان در ایران زندگی می کنم و به کوری رجوی و سرانش تشکیل خانواده دادم و مشغول کار جوشکاری هستم.  خدا را شکر زندگی نسبتا خوبی دارم و مثل مردم جامعه مشغول زندگی خودم هستم .

خوشحال هستید که خودتان را از فرقه رجوی نجات دادید؟

– بله. واقعا خوشحال هستم و خداوند به من کمک کرد که خودم را از دام فرقه رجوی نجات دهم. در فرقه رجوی که بودم همش ناامید بودم. یک خنده از ته دلم در نمی آمد. زندگی تکراری و هر روز توسط سران فرقه تحقیر می شدم. در واقع من و امسال من در فرقه رجوی برده بودیم. فرقه رجوی هیچ ارزشی برای ما قائل نبود فقط از من کار می کشید و باز هم می گویم خدا را شکر می کنم که فرقه منحوس رجوی را ترک گفتم .

فرقه رجوی ادعا می کند که در ایران کانون های شورشی دارد و آنها را سازماندهی کرده، شما در رابطه با اخبار دروغ آنها حرفی دارید ؟

– با تجربه ای که از فرقه رجوی دارم تمام خبرهای فرقه دروغ است. فرقه رجوی در آستانه نابودی است چه کسی از فرقه رجوی حمایت کند؟ اگر واقعا فرقه رجوی کانون شورشی و یا هوادار در ایران داشت الان وضعیت اسفناکی در کشور آلبانی نمی داشت. عراق که بودیم شما در جریان هستید وقتی رجوی با همه نشست می گذاشت دروغ تحویل من و شما می داد کدام تحلیل های رجوی درست از آب در آمد .

در فرقه شما را اذیت می کردند؟

– بله. من را با فریب از کشور ترکیه به عراق منتقل کردند. بارها به آنها گفتم مدارک مرا بدهید می خواهم به ترکیه برگردم. در جواب به من می گفتند مدارک شما را سوزانده ایم. آنها پاسپورت، کارت ملی، شناسنامه و گواهینامه رانندگی مرا گرفته و خلع هویت کردند. واقعا سران فرقه رجوی ذره ای از انسانیت بویی نبرده بودند. بایستی لعنت خدا را نثار رجوی کرد .

در ایران برای مدارک خود اقدام کردی؟

– بله. کل مدارک را گرفتم .

حرفی دارید با اسیران در فرقه رجوی بزنید ؟

– من می خواهم به آنها بگویم هر چه زودتر خودتان را از فرقه رجوی نجات بدهید. رجوی و سرانش همه شما را نابود می کنند. خودتان را نجات دهید و آزاد زندگی کنید. چرا در فرقه رجوی مانده اید؟ چه هدفی را دنبال می کنید؟ کمی با خودتان فکر کنید شما در فرقه رجوی دارید تباه می شوید. رجوی و سرانش ارزشی برای شما قائل نیستند .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28123