• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

پیشینه ضدیت رجوی با استاد شجریان

  • کد خبر : 27277
  • 20 اکتبر 2020 - 9:56

ضدیت رجوی با استاد شجریان به حدی بود که تمام فایل های صوتی و هر آنچه که در داخل تشکیلات سرکوبگر رجوی در نیمه اول دهه هفتاد یافت می شد جمع آوری، بایگانی و عمدتا منهدم گردید. یعنی از دسترسی خارج و امکان استفاده آن غیر ممکن شد.

به گزارش فراق، رجوی بخاطر درخواستی که از استاد شجریان کرده بود تا به قول خودش به «مقاومت» بپیوندد و استاد نپذیرفته و دست رد به سینه رجوی زده بود به شدت مورد نفرت رجوی قرار گرفته و هر گونه اثر هنری این استاد گرانقدر را در تشکیلات خود برچیده و از دسترس خارج نمود.

این گونه بود که رجوی کین و انزجار خود از استاد شجریان را به نمایش گذاشت. حتی اشاره کرده بودیم که این میزان نفرت را در نشست های عمومی  با کین خاص خودش بیان نمود. در عمل هم با بایکوت کردن صدای ایشان تلاش کرد تلافی نموده و کین کشی نماید.

اخیرا بعد از درگذشت استاد دیدیم که مریم رجوی تلاش کرد تا با اعلام تسلیت و احترام سوری و ظاهری و البته توخالی با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته و به قول معروف خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو وارد صحنه شود. با یک تاخیر ۴۸ ساعته هم پیامی بسیار کوتاه که ظاهرا از طرف مسعود رجوی بود در سایت هایشان منتشر گردید تا عریضه خالی از لطف نباشد.

اما جالب این جاست که از تلویزیون نفاق برنامه ای پخش شد که دو تن از افراد هوادار فرقه که تحت عنوان اعضای شورای ملی مقاومت فعالیت می کنند و در اروپا مستقر هستند اقدام به نشر اکاذیب کرده و تلاش کردند که استاد شجریان را نیروی مخفی مقاومت جلوه دهند یعنی مصادره از جنس رجوی!

گویا در زمانی که استاد به فرانسه مسافرت کرده بود تا کنسرت اجرا نماید، این دو عنصر مکار از طرف رجوی ماموریتی دریافت می کنند تا به سراغ استاد رفته و تلاش کنند با دستاویز قرار دادن هنر و موسیقی استاد شجریان را جذب کرده و با دادن پیام مسعود رجوی به استاد شجریان او را فریفته و از کشور متواری نمایند. این دو عنصر پلید با انبوهی حرف های دروغ نتوانستند برنامه ای که شروع کرده بودند را به پایان برسانند، و بالاخره برای مشاهده کنندگان برنامه مشخص نکردند نتیجه این دیدارشان چه بود؟ بیشتر صحنه این گونه چیده شده بود که گویا در حال بازگو کردن خاطراتی از استاد شجریان هستند.

البته ما پیش دستی کرده و بلافاصله بعد از درگذشت استاد افشاء کرده بودیم که تشکیلات رجوی چه برخوردی با جواب رد استاد شجریان در تشکیلات فرقه رجوی کرده بود. باز خاطر نشان کرده بودیم که فرقه رجوی در تلاش است با سیاه نمایی اسم و رسم استاد شجریان را به نفع خود مصادره کرده و به واسطه استاد شجریان اقدام به جذب افراد ساده لوح تحت نام هوادار  نموده و بعدا جیب آنها را خالی و سرکیسه نماید و یا تحت عنوان کانون های شورشی خرج کرده و سوء استفاده نماید.

البته برای کسانی که با رویکرهای منافقانه فرقه رجوی و شخص مسعود رجوی آشنایی دارند می دانند که از این ترفند ها و دروغ و نیرنگ ها بسیار استفاده می کنند تا نان شب خود را در بیاورند. متاسفانه برخی از افراد ساده لوح هم هستند که بدون مطالعه جوانب نکاتی که به گوش آنان می رسد را باور می کنند و به قول معروف زود باور هستند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27277