• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
«آوریل نافرجام» اثر «اسماعیل کاداره» نویسنده مشهور آلبانی به کتابفروشی ها رسید

انتشار رمان نویسنده مشهور آلبانیایی با موضوع رویایی به نام آزادی

  • کد خبر : 27033
  • 04 اکتبر 2020 - 10:37

رمان «آوریل نافرجام» اثر «اسماعیل کاداره» نویسنده مشهور آلبانی توسط انتشارات تیسا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب فراق، رمان «آوریل نافرجام» اثر «اسماعیل کاداره» نویسنده مشهور آلبانی با ترجمه سجاد امیری از سوی انتشارات تیسا وارد بازار کتاب شده است.

«آوریل نافرجام» زاده ناگزیر دنیایی‌ست که کاداره از آن و برای آن دست به قلم برده، پیدا و ناپیدای آن را زیسته و خوف تهدید جانی و تبعید نفرینی را به آغوش کشیده است و این همه جز برای رویایی به نام آزادی و آرمانی به نام رهایی از یوغ ظلم و خفقان نمی‌تواند باشد.

برای نیل به این بایدهای انسانی لازم است آنچه به دام جمود و خودکامگی افتاده ذوب شود، که در این راه خون‌های بی‌گناه ریخته شده حکم هرم خورشید را دارد که بر پیکره خواب‌زده مردمان می‌ریزد تا شاید بیدار شوند و فریاد بودن و ایستادن را در گوش تاریخ طنین‌انداز کنند. همچون سرگذشت جورگ و دیگر شخصیت‌های این رمان، چنین جنون سهمگینی مرزها را می‌شکند، واقعیت مسیرش را در خیال و خیال راهش را در وقایع گم می‌کند و تعاریف فرومی‌ریزند تا شاید خطی سرخ از میان این همه ویرانی جوانه بزند.

چاپ نخست رمان «آوریل نافرجام» در قطع رقعی و ۲۰۴ صفحه با قیمت: ۵۰۹۰۰ تومان از سوی انتشارات تیسا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27033