• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

گاف بزرگ فرقه رجوی با انتشار نامه « ۱۲۳ نفر» به کمیسر عالی حقوق بشر ملل متحد: آن ۴۶۸ نفر اسیر جنگی کجا رفتند؟

  • کد خبر : 26960
  • 24 سپتامبر 2020 - 10:32

به دنبال پخش یک مستند از شبکه بی بی سی فارسی، فرقه دجال رجوی در واکنشی هیستریک و با انتشار نامه ای معروف به « ۱۲۳ نفر» گاف بزرگی داد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، فرقه پوشکی رجوی در واکنش به این مستند که در آن دو عضو نجات یافته به افشاگری هایی از مناسبات فرقه ای پرداخته بودند، با ارجاع کور به چند سند صلیب سرخ، آمار واقعی جداشده های اسیرجنگی را لو داد.

در نامه ای که توسط نظریه پردازان پوشکی فرقه رجوی، خطاب به کمیسر عالی حقوق بشر تنظیم شده آمده است که ما ۱۲۳ نفر از اسیران جنگ ایران و عراق به میل خود به فرقه پیوستیم، در فرقه مانده ایم و هر نماینده ای بخواهد می تواند صحت آن را بررسی کند! البته کیست که از شیوه های امضاهای جعلی، اعتراف های اجباری و زیر شکنجه در فرقه رجوی خبر نداشته باشد اما سئوال های اساسی ما اینجاست؛ در همان سندی که خودتان منتشر کردید اسامی اسرای جنگی که به فرقه پیوسته بودند ۵۹۱ نفر نوشته شده، آن ۴۶۸ نفر پس کجا هستند؟ آن ها کی رفتند؟ چرا آن همه نیرو بلافاصله پس از خروج مزدور شدند؟ یعنی شما مزدور پرورش می دادید یا یکباره تبدیل به جاسوس و مزدور شدند؟ مغز پوسیده های فرقه تان چگونه به فکر تاکتیک مزدور خواندن بی بی سی، ارباب رجوی افتادند؟ این ها که همه طرف شما بودند؟ شما که توانایی نگهداری نیروهای خودتان را ندارید و آن ها نیز به ماهیت کثیفتان پی برده و نجات یافتند در نهایت چه غلطی می خواهید بکنید؟

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26960

نوشته های مشابه

25آوریل
آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می کند
خبر شوکه کننده برای مریم رجوی، پیاده نظام رژیم صهیونیستی

آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می کند

24آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۱
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۱