• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

بی اشرف و بی ارتش

  • کد خبر : 2678
  • 27 می 2015 - 11:03

بی اشرف و بی ارتش

Rajavi-hideout27-1024x713

رهبران منافقین ، در سالروز جنگ مسلحانه و گرامیداشت آن حادثه و تاسیس ارتش آزادیبخش در خاک عراق که کارکردش طی یک دهه به کشتار دهها هزار تن ایرانی منجر شد و ادعاهای مختلف و واهی، تصمیم به استمرار خیمه شب بازی ویلپنت در پاریس، در تاریخ ۲۳ خرداد ۹۴ مطابق با ۱۳ ژوئن ۲۰۱۵، گرفته اند.

از شعر و شعارهای توخالی مثل شرکت و تایید نمایندگان یک میلیارد مردم جهان و غیره در راستای پیشبرد این گردهمایی که بگذریم، حفظ و روحیه دادن به نیروهای سرخورده و شکست خورده و نمایش قدرت نزد اربابان منطقه ای و غربی، دو دلیل مهم این نمایش سالیانه است.

به جهت نیرویی و پیشگیری از ریزش نیروها که از سقوط اشرف در خاک عراق، به اوج خود رسیده و سران سازمان ناچار شدند کشف هزار اشرف را راه اندازی کنند، آنان به خاطر محقق کردن شعار هزار اشرف، اقدام و تلاش مذبوحانه دارند تا در سایر نقاط و به ویژه اسارتگاه لیبرتی و آلبانی و همچنین اطراق نیروهای جدید در آلمان و فرانسه و ایتالیا و هلند و غیره را جزو هزار اشرف، تبلیغ نمایند تا از این طریق در مقابل سئوال و انفعال نیروها مقاومت کرده و به آنان روحیه داده باشند.

این نمایش همچنین در راستای تحمیق و باقی داشتن نیروهای معترض در لیبرتی و آلبانی، کارساز است به ویژه سیمای آزادی مجاهدین در کنار تبلیغ جنگ و خشونت و تسلیح شدن، به تبلیغ مقاومت در لیبرتی و آلبانی به هر قیمت، مبادرت ورزیده که این اقدامی است در راستای سرکوب و ممانعت از خروج و آزاد شدن نیروهای باقیمانده در لیبرتی و آلبانی که مستمراً شاهد فرار آنها هستیم.

پس از محاکمه مهدی ابریشم چی، سومین شخصیت قدرتمند مجاهدین طی هفته های گذشته در پاریس که اتوریته و قدرت پوشالی مجاهدین نزد نیروها و اربابان منطقه ای زیر سئوال رفته، آنان همچنین نمایش ویلپنت را خروج از لیست تروریستی و خنثی شدن طرحهای استعماری و استرداد و انقلاب حقوقی و غیره، یاد کرده و به خورد نیروها می دهند تا ضمناً پوششی جهت محاکمات قانونی سران منافقین باشد.

از حیث بیرونی و جلب رضایت اربابان جنگ طلب که حاتم بخشی آن اربابان برای مقاصد خاص به ویژه در ارتباط با مسایل هسته ای و مذاکرات صلح و نظایرش است، نمایش ویلپنت که از شهروندان مختلف و سخنرانان اجاره ای برگزار می گردد، همچنین در صدد جلب رضایت اربابان جنگ طلب است و همه جا از شعار تا عمل، منافع و مصالح قدرتهای امپریالیستی و صهیونیستی و وهابی را مد نظر دارد.

لهذا، نمایش ویلپنت به تاریخ ۲۳ خرداد ۹۴، ۱۳ ژوئن ۲۰۱۵ که با مبالغ هنگفت مالی و با تبلیغات پر طمطراق و مصنوعی، به اجرا در می آید در وهله اول، جز برای روحیه دادن به نیروهای سرگردان و سرخورده و سرکوب و باقی داشتن نیروهای باقیمانده در لیبرتی و آلبانی، نیست و همچنین در وهله دوم، قدرت نمایی پوشالی و خاک پاشیدن به چشم اربابان خارجی است که می خواهند به آنان بگویند، مجاهدین با به راه انداختن چنین نمایشاتی قادر به تاثیر گذاشتن بر مسایل داخلی و خارجی ایران هستند.

این در حالی است که مجاهدین خلق با به راه انداختن سالروز خشونت و فرقه گرایی در ویلپنت پاریس، نشان می دهند نه یک راه حل بلکه مشکلی در ایران و منطقه و جهان هستند که می بایست با روشهای دموکراتیک و غیر نظامی از سر راه پیشرفت مردم ایران و جهان کنار گذاشته شوند.

آن روز که مزاحمین خلق (گروهک منافقین) با دیکتاتورترین ارباب منطقه و صرف هزینه های سرسام آور مالی و در دست داشتن ابزارهای جنگی، اشرف و ارتش، قادر به پیشروی در هیچ زمینه ای نبودند، راه اندازی خیمه شب بازی ویلپنت، بی شک یک فرافکنی در راستای از دست دادن اشرف و ارتش، نماد فرقه گرایی و خشونت، است و توجیهی جهت عقب نشینیهای سالیان اخیر نزد نیروهای باقیمانده و اربابان مختلف، است.

کانون سیاسی ـ فرهنگی ایران فانوس

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2678

نوشته های مشابه

01می
خواهش می کنم دلت برای خواهرت بسوزد، دیگر پیر شدم
فریده پرورش، خواهر چشم انتظار فریدون پرورش

خواهش می کنم دلت برای خواهرت بسوزد، دیگر پیر شدم

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده