• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

اعضای ساکن در «اشرف۳» در تقابل کامل با سرگردگان فرقه رجوی

  • کد خبر : 26551
  • 24 آگوست 2020 - 13:14

بنا بر شواهد موجود، بسیاری از ساکنین «اشرف۳» هیچ گونه تعلق اعتقادی و سیاسی به فرقه تبهکار رجوی ندارند و کاملاً در تقابل با سرکردگان فرقه هستند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، از جمله ی این افراد، مصطفی استادی از اعضاء سابق فرقه رجوی است که در سال ۱۳۹۶ از فرقه رجوی جدا شد و بعد از مدتی سرگردانی در آلبانی توانست خود را به آلمان برساند. فرقه دجال رجوی درسال ۱۳۸۱ او را با فریب کاریابی از خانواده اش ربود و به جای انتقال به اروپا به اردوگاه این فرقه در عراق منتقل کرد.

به گزارش انجمن نجات مرکز سیستان و بلوچستان در سال ۱۳۹۵ مصاحبه اجباری او با شبکه تلویزیونی فرقه پخش شد.

جالب است بدانید مصطفی استادی تنها یکسال پس از این مصاحبه اجباری و به محض ورود به کشور آلبانی که در نتیجه اخراج مفتضحانه فرقه رجوی از عراق صورت گرفت از این فرقه جداشد و خانواده اش هم  از طریق کانال هایی که محل استقرار فرقه در آلبانی وجود آمد موفق به ارتباط گیری با او شدند و او را از چنگ رجوی بیرون آوردند.

مصطفی استادی بلافاصله بعد از جداشدن تصمیم به بازگشت به کشور داشت و به محض خروجش از فرقه با نامه ای که به دفتر رهبری ایران نوشت، به خوبی تضاد بین خود و فرقه را برملا کرد و پرده از فشارهای فرقه برای همسوسازی عقیدتی اعضایش و همچنین تهدیدات فرقه برای کسانی که دیگر نمی خواهد در بند ذهنی آن ها باشند برداشت.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26551