• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

یک دادگاه صالح باید به پرونده «احسان بیدی» رسیدگی نماید / سران فرقه رجوی بدانند دیگر نمی توان کسی را به راحتی حذف کرد!

  • کد خبر : 26471
  • 19 آگوست 2020 - 8:16

هر چه جلوتر می رویم به جزئیات جدیدی از ابعاد توطئه علیه احسان بیدی می رسیم که برای فرقه منفور رجوی بسیار گران تمام خواهد شد.

بنگرید که چگونه رجوی تمامیت خود را برای حذف یک نفر از منتقدین خود گذاشته است. سران فرقه بدانند ممکن بود زمانی یک نفر را به راحتی حذف و سرش را زیر آب کرد اما اکنون نمی شود و باید هزینه های سنگینی پرداخت. باید تمام خود را صرف اینگونه کارهای کثیف و مافیایی گذاشت.

بر اساس اطلاعاتی که از جزئیات توطئه علیه آقای احسان بیدی به دستمان رسیده،  ماجرا از این قرار بوده که ابتدا در زندانی که آقای بیدی نگهداری می شد، کارکنان زندان به وی مراجعه کرده و گفته اند که شما آزاد هستید و می توانید بروید.

بیدی به شدت خوشحال و شاد گشته و این خبر خوب را به خانواده اش هم می دهد و آنان نیز خوشحالی کرده و جشن می گیرند اما در قدم های بعدی، هنگام آزادی بیدی به ایشان حکم اخراج  از کشور آلبانی داده می شود.

این موضوع به شدت مورد اعتراض او گشته و به دوستان خود سریع اطلاع می دهد و اقدامات قانونی از طریق برخی مراجع اتخاذ می گردد.

سپس با سرعت تمام دوستان او دست به کار شده و اقدامات قانونی را انجام می دهند. در همین زمان هم پلیس بیدی را به مرز برده و در نقطه صفر مرزی رها می کند تا در قدم بعد اقدام به ربودن ایشان و حذف فیزیکی وی نمایند. یعنی کثیف ترین کار ضد انسانی. در مکان رها شدن ایشان هیچ سر پناه و هیچ امکانی وجود نداشته است. از طرفی وجود حیوانات وحشی هم ایشان را مورد تهدید و خطر قرار داده است. خوشبختانه دوستان به سرعت اقداماتشان نتیجه می دهد و به دنبال آقای بیدی روانه می شوند.

از طرفی به پلیس هم که در این اقدام تروریستی شرکت داشته از طریق منابعی اطلاع داده می شود که سریعا آقای بیدی را از مرز برگردانند که اوضاع آن طور که فکر می کردند پیش نرفته است و دارد بیخ پیدا می کند. در ادامه، کار به معذرت خواهی پلیس از آقای بیدی و دوستان ایشان می کشد و گفته می شود که اشتباهی در کار بوده که امیدوار هستند بخشیده شوند. فضاحت دولت فاسد آلبانی در این ماجرا اصلا قابل چشم پوشی نیست و دقیقا یک اقدام تروریستی و مافیایی بود.

با مراجعه به یکی از ادارات که در امور خارجیان مسئولیت دارد، مسئولین ذی ربط در این رابطه خودشان را کنار کشیده و کلا مدعی می شوند که از این موضوع اصلا خبر نداشته و هیچ مسئولیتی را نمی پذیرند. قطعا هر چه جلوتر برویم ابعاد جدیدتری از این فضاحت سیاسی و ضد انسانی برملا خواهد گشت.

اما به رویکرد فرقه رجوی نگاه کنید که چگونه این افتضاح را با سکوت می خواهد ماست مالی کرده و رفع و رجوع نماید. واقعا در این یک مورد خیلی افتضاح کردند. البته این قانون جامعه و طبیعت است که نباید ناحق پیروز شود.

احسان بیدی در این ماجرا خیلی مظلوم واقع شد و حق ایشان خیلی ضایع گشت. امیدواریم کارها درست پیش برود و یک دادگاه بی طرف و صالح به این موضوع رسیدگی نماید تا قانون شکنی مشخص شده و مسببین اصلی این ماجرای ننگین به سزای اعمال کثیف خودشان برسند.

امیدواریم که دولت مردان آلبانی به این نتیجه مهم رسیده باشند که همراهی آنان با فرقه رجوی جز رسوایی و محکومیت چیز دیگری عایدشان نخواهد کرد. دلارهای کثیفی که از دست سران تروریستی رجوی دریافت می کنند هرگز نمی تواند این افتضاحات سیاسی را بپوشاند.

گزارش از: سعید محمدپور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26471