• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

سوء استفاده رذیلانه رجوی از عید سعید قربان: همه باید در فرقه رجوی چون گوسفند قربانی شوند

  • کد خبر : 26256
  • 02 آگوست 2020 - 8:43

در طول چهار دهه گذشته که رجوی فرزندان این مرز و بوم را به اسارت خود در آورده و از آنان مستمر سوءاستفاده می کند، همواره یکی از بهانه ها و دستاویزهایی که رجوی به آن چنگ می انداخت سوء استفاده از یکسری آئین ها و مراسم ها و سنت های اسلامی بوده و هست. یکی از مهمترین این آئین ها و مراسم های اسلامی، عید قربان می باشد.
فرقه رجوی هر ساله در این ایام شروع به بافتن آسمان و ریسمان می کند تا ثابت کند که موضوع خانواده و پدر و مادر از هیچ ارزشی برخوردار نیست و در جای جایِ آن قصد دارد که به اسارت نگه داشتن فرزندان این آب و خاک از یک مصونیت دینی برخوردار است.
در این رابطه تفسیرهای حق به جانب و تحریف شده ای از سوره حضرت ابراهیم انجام می نماید و آن چنان این صحنه را حق به جانب می کند که هر شنونده ای غبطه می خورد که چرا به جای حضرت ابراهیم نبوده است که فرزندان خودش را قربانی نماید.

به بهانه بازدید رئیس جمهور آلبانی از مقر اشرف ۳: طرح مغز شویی


بنده و خیلی از جداشدگان از فرقه رجوی همواره شاهد آن بودیم که در ایام عید قربان رجوی می آمد و داستان حضرت ابراهیم و پسرش حضرت اسماعیل را چنان با آب و تاب تعریف می کرد که همه را گرفتار این تناقض می کرد که همگان در این رابطه فکر کنند که جدائیشان از خانواده نه تنها گناهی ندارد بلکه یک اجر بزرگی هم پشتش خوابیده است که ثواب آخر آن متعلق به رجوی است که این افراد را به راه راست هدایت کرده است. در فرقه رجوی همگان باید بدانند که در بهترین حالت یک گوسفند هستند که عاقبت آنان قربانی شدن است!
بله این حقیت سختی است که افراد مغز شستشو شده باید همواره فکر کنند که دیر یا زود باید قربانی بشوند زیرا خواست الهی چنین است، این افراد برگزیده هایی هستند که باید قربانی شوند تا هم حس خوبی داشته باشند و هم به تکلیف الهی که برایشان مقدر شده است پاسخ مثبت داده باشند.
پس خانواده نگون بخت چه می شود؟خانواده در این دیدگاه اسلام رجوی یک جرثومه فساد است و باید از ریشه کنده شود. نمونه دیگری که در تاریخ رجوی به آن استناد می کند صحنه عاشورا است که امام حسین نه تنها خودش از خانواده اش جدا شد بلکه هر آنکسی که خواست در رکاب او باشد را تشویق به این نمود که باید از خانواده اش جدا شود تا اجرش در نزد خداوند چندین برابر گردد.
در این رابطه باز سخن خواهیم گفت، قصد بنده در این مختصر این بود بدانید وقتی شما خانواده ها در حال شکر گذاری و قربانی کردن هستید تعدادی در آن طرف آب در حال شستشوی مغزی و از راه بدر کردن فرزندان شما هستند که بگویند خداوند شما را موظف نموده است تا پدر و مادر و فرزندان خود را در راه او قربانی نمائید زیرا خداوند برای شما این چنین سرنوشتی را ترسیم کرده است و امتحان شمایان اینگونه است.
اوج دجالگری رجوی همین است تا فرزندان این آب و خاک را گوشت دم توپ کرده و به اهداف پلید خود برسد.
هشدار به خانواده هایی که فرزندان جوان در خانه دارند، مراقب فرزندان خود باشید تا به روزگار پدر و مادرانی گرفتار نگردید که سالهاست از عزیزان خود بی خبرند و در حسرت دیدار عزیزان خود شب را تا صبح و صبح را تا شب سپری می کنند و در نهایت هم حسرت به دل و آرزو به دل می مانند.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده
انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26256