• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

هرکس بخواهد از واقعیات درون فرقه رجوی بگوید می شود مزدور!

  • کد خبر : 26063
  • 14 جولای 2020 - 13:09

اگر شما هم مثل من بعضی اوقات ازسرکنجکاوی سری به سایت های وابسته به فرقه رجوی بزنید و کمی هم دقت کنید و سابقه ذهنی در این زمینه داشته باشید به عینه متوجه می شوید که این فرقه در نوشتار و گفتار، دچار چه سردرگمی هولناکی شده است.
اول اینکه چند سایت که به اسم و با هزینه این فرقه راه افتاده است چیز جدیدی برای ارائه ندارند و مقالات و نوشته ها در همه یکسان و یک مقاله را به طور هم عرض نشر می دهند و البته همین مقالات هم که به فرموده و برای مقاصد خاصی نوشته شده است در خیلی از موارد جملات و ترمهایش تکراری است. حالا اگر کسی از سابقه امر بی خبر باشد فکر می کند که شاید چیر جدیدی نوشته اند. البته فرقه از همین بی خبری مردم سوء استفاده می کند تا تیراژ را مثلا بالا ببرند.
چرا که اساس بی اساس کار این فرقه بر فریب و فریبکاری بنا نهاده شده است.
دوم اینکه هرکس و در هر شرایطی انتقادی به فرقه رجوی داشته باشد فی الفور مارک مزدور و کارگزار ایران را سرضرب حواله اش می کنند. یعنی با «آی دزد، آی دزد» راحت جاخالی می دهد، آخر این روش خوبی است که از زیر بار انتقاد و پذیرش مسئولیت کرده های خودش در برود، اگر چه این فرقه مدعی انتقاد پذیری است و حکومت ایران را متهم می کند که به مردم پاسخگو نیست.
در این رابطه دستگاه دروغ و شارلاتانیسم رجوی سالهاست که مستمرا مشغول کشف جاسوسان و مثلا مزدوران ایران است و هرکسی هم صداش در بیاد سریع و بی مقدمه می شود وابسته، مزدور و مواجب بگیر ایران! از رادیو آمریکا بگیر تا بی بی سی و لوموند و شیراک و همه نشریات یا خبرگزاری ها و هرکسی که بخواهد از واقعیات درون این فرقه چیزی بگوید یا بدلخواه این فرقه عمل نکند.
البته اگر کسی از اینان پول بگیرد و یک خط برایشان بنویسد یا کلامی برایشان بگوید می شود سیاستمدار بزرگ و برجسته و حتی از یک سیاستمدار که تاریخ مصرفش گذشته باشد یک انقلابی و فیلسوف عالیقدر می سازند اما عمر دروغ کوتاه است و دست دروغگویان برای ملت روشده است.
باید از این فرقه و رهبران شارلاتان آن پرسید (البته همین هم از نگاه این فرقه حرام است و نباید پرسید چرا که به کسی چه مربوط است که آنها دروغ می گویند و …) اگر همه دنیا جیره خوار ایران هستند پس چطور و با چه معیاری شما می گوئید حکومت پوسیده و در حال سقوط است؟ این حرف شما مگر معنی اش این نیست که وقتی می تواند شرق و غرب را با خودش کند و بخرد پس قدرتمند است؟ شاید فقط محض تبلیغات حرفی را قرقره می کنید ولی خودتان معنی آن را نمی فهمید؟
در همین مقالات منتشره در سایت فرقه مقاله ای بود که در یک فراز آن آمده بود (نقل به مضمون): «در حالی که مقاومت ایران می رود تا سالگرد آغاز مقاومت را جشن بگیرد، ایران غرق در بحران های لاعلاج به لبه پرتگاه سرنگونی نزدیک می شود و …»
می بینید که چطور این فرقه دچار تنافض گویی و سردرگم شده است و دم خروس گفته ها و نوشتار بی پایه اش بیرون می زند. این مجازات اتو دینامیک خائنین به خدا و مردم و وطن است به مصداق؛ چوب خدا صدا ندارد، اگر بزند دوا ندارد.

یادداشت از: رحمان محمدیان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26063