• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نگاهی به اطلاعیه فریبکارانه فرقه در گِل فرو رفته رجوی از آلبانی: افکار عمومی دیگر بساط خیمه شب بازی شما را نمی پذیرد

  • کد خبر : 26062
  • 14 جولای 2020 - 13:00

فراق: در سایت فرقه رجوی یک اطلاعیه با سرعت زیاد و دست پاچگی تمام گذاشته شده که ظاهرا نشان از یک فقره افشاگری دارد. البته بیشتر شبیه به دست و پا زدن در گرداب مشکلات مرگبار رجوی است تا اینکه بخواهد افشاگری نماید.

آدم با این اطلاعیه یاد فیلم های جمیز باند می افتد که مامور ۰۰۷ در حال انجام یک کار خارق العاده می باشد که ناگهان یک فرد به شکل سوپرمن که در کارتون ها بیشتر دیده می شود ظاهر گشته و مسئله را حل و فصل می نماید. در این اطلاعیه سرتا پا متهوع، چیزی جز یاوه گویی و سرهم بندی یکسری کلمات مسخره چیز دیگری یافت نخواهید کرد.

معمولا این ترفند فرقه در ایامی که می خواهد یک برنامه ای به اجرا بگذارد به کار گرفته می شود، به تاریخچه این تجمعات مسخره فرقه رجوی نگاه کنید با انبوهی موارد مواجه خواهید شد که گویا همه دنیا بر علیه اینها بسیج شده اند و می خواهند که افراد فرقه را بخورند. سوال این است که اگر شما این قدر دشمن دارید پس دوستانتان کیستند؟  البته برای ما مشخص است، آفریقایی هایی که به خاطر یک لقمه نان شب حاضرند در تجمعات شما و هر کسی دیگر شرکت نمایند.

اینگونه فرافکنی ها و یاوه گویی ها به خاطر این است که پلیس آن کشور را به آماده باش در بیاورند تا بلکه بتوانند برای امنیت جانی سران فرقه که قرار است در آن تجمع شرکت نمایند نیروی مفت و مجانی مسلح از پلیس بسیج نماید. این ترفند لو رفته و مسخره خیلی از پلیس های کشورهای مختلف در اروپا را به خنده وا می دارد.

مورد بوده که پلیس ها در صحبت با هم گفته اند که اینها (رو به فرقه رجوی گفته شده است) فکر می کنند کی هستند که اینقدر از خود راضی و خود شیفته اند؟

این میزان خودشیفتگی البته که یک شبه به وجود نیامده و دارای یک تاریخچه است، محصول یک عمر خود شیفتگی مسعود رجوی است که در این سالیان با سخنرانی هایش اگر که شنیده باشید مستمر با تعریف و تمجید از خودش گوش فلک را کر کرده بود، همین خصلت دیوانه کننده را هم به سلف ناخلف خودش در فرقه رجوی منتقل کرده و نگه داشته است.

برگردیم به موضوع اصلی که با انتشار یک اطلاعیه فرافکنانه تمام ضعف و ناتوانی خودشان را برملا کرده و با جیغ بنفش کشیدن تلاش می کنند آی دزد آی دزد کرده و افکار عمومی را منحرف نمایند.

اما مسئله اصلی چیست و آنان تلاش دارند افکار عمومی را از چه چیزی منحرف نمایند؟

مسئله اصلی همانا ممانعت از دیدار خانواده ها با فرزندانشان است که در درون فرقه  رجوی گرفتار و اسیر می باشند.  این فرافکنی های گسترده و نامحدود که از شگردهای تمام نشدنی فرقه دروغ و دغل رجوی نشات گرفته است همچنان ادامه دارد و اگر که مراقب این ترفندها نباشید قطعا که گول این ظاهر سازی ها و فریب کاری های دجالان زمانه مان را خواهید خورد.

در آستانه برگزاری جلسه ای که بیشتر به خیمه شب بازی شبیه است پهن کردن چنین بساطی چیزی جز خنده حضار را در بر نخواهد داشت و کسی را گول نخواهد زد.

دیدار خانواده اعم از پدر یا مادر و یا خواهر و یا برادر حق مسلم هر انسانی است. مخفی کردن این افرادی که خانواده هایشان به دنبال آنها هستند دقیقا به مثابه گروگانگیری است، نه تنها از روز سیاه فرقه رجوی مسئله ای حل نخواهد کرد بلکه بیشتر بر مشکلات تمام نشدنی سازمان در گِل فرو رفته رجوی خواهد افزود . قدر مسلم هیچ پدر و مادری از حق خود که همانا دیدار و با خبر شدن از وضعیت سلامت فرزندانشان است کوتاه نخواهند آمد و این گونه بساط خیمه شب بازی افکار عمومی را نخواهد فریفت.

در چنین شرایطی است که به جد از پلیس کشور آلبانی درخواست حفاظت از جداشدگان از فرقه رجوی را داریم زیرا آنها هیچ امنیت جانی و مالی از طرف فرقه تروریستی رجوی ندارند و هر لحظه ممکن است که با باند های مافیایی تحت کنترل فرقه رجوی ترور شده و جان خود را از دست داده و حذف فیزیکی شوند، چیزی که باند تبهکار رجوی بسیار در این زمینه قهار و کار کشته است.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26062

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی