• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
عضو فرقه رجوی در گفت و گو با فراق خبر داد:

احساس خطر فرقه رجوی از حضور خانواده ها در آلبانی و برخورد با اعضای ناراضی / فرقه دجال رجوی در فکر سناریوی خانواده های جعلی

  • کد خبر : 25825
  • 16 ژوئن 2020 - 12:07

یک عضو فرقه رجوی گفت: فرقه دجال رجوی به شدت از خبر درخواست حضور خانواده ها در آلبانی احساس خطر کرده و به فکر آوردن خانواده های جعلی از کشورهای اروپایی است.

محمد.س صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فراق اظهار داشت: هیچ خبری در طول سال های گذشته مانند درخواست دیدارِ خانواده ها برای فرقه رجوی دردآور نبوده و به همین جهت دنبال راه های مقابله با آن، ترساندن اعضای مقر و برخورد با این موضوع است.

وی افزود: فرقه به همین منظور و برای اینکه روحیه اعضای حاضر در قرارگاه ها را ضعیف کند یک نامه از طرف دولت آلبانی خوانده و در آن خواسته است تا اعضا هر آنچه درباره انجمن نجات و خانواده های فعال می دانند بگویند تا از یک طرف آنها را تحویل دولت آلبانی بدهد و از سوی دیگر به اعضا القا کند که امکان جدا شدن از فرقه رجوی وجود ندارد.
این عضو در ادامه به خبرنگار فراق گفت: همچنین سران فرقه رجوی با اعضایی که خانواده های پیگیر در داخل ایران دارند نشست های طولانی گذاشته و سعی دارد آنها را با روش های مغزشویی برای رویارویی احتمالی با خانواده ها آماده کند.
محمد.س گفت: فرقه برای مقابله با این موضوع سعی دارد اندک خانواده هایی که در اروپا ساکن و هوادار فرقه هستند را به آلبانی بیاورد و با نمایش های تلویزیونی نشان دهد که خانواده های واقعی! این افراد هستند.

لازم به توضیح است این ترفند ها و نیرنگ های فرقه رجوی دیگر اثری ندارد زیرا این بار خانواده های ایرانی عزم خود را جزم کرده اند و به جز دیدار با عزیزانشان در زندان رجوی هیچ چیز دیگری نمی خواهند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25825

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!