• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سرکردگان فرتوت فرقه رجوی، خانواده های اعضای خود را تهدید به سیلی کردند!

  • کد خبر : 25673
  • 30 می 2020 - 13:10

سالهاست که خانواده های اعضای اسیر در فرقه رجوی برای دقایقی دیدار و یا شنیدن صدایی ازعزیزانشان تلاش می کنند اما متاسفانه سرکردگان فرقه به لطف حمایت بی قید وشرط سیاست مداران به ظاهر بشر دوست آمریکا تلاش این خانواده ها را برای جلوگیری از هم پاشیدگی بساط فرقه خود ناکام گذاشتند. بعد از انتقال اعضا به آلبانی خانواده های اعضا امیدوار شدند که با ورود فرزندانشان به یک کشور به اصطلاح مستقل وآزاد می توانند با هرسختی خود را برای ملاقات با عزیزانشان به آن کشور برسانند اما متاسفانه بدلیل نفوذ ارباب رجوی بر روی دولت آلبانی باعث شده که این دولت تاکنون از دادن ویزای سفر به خانواده های دردمند اسیران دربند فرقه خودداری کند .

حال با شیوع ویروس کرونا در کشور آلبانی و پنهان کاری سرکردگان فرقه نسبت به وضعیت سلامتی اعضای مستقر در اشرف ۳ وهمیاری غیراخلاقی دولت آلبانی با سرکردگان فرقه دراین زمینه خانواده های آنها را به شدت نگران عدم اطلاع از وضعیت سلامتی فرزندانشان کرده است.

به همین خاطر این خانواده ها با اقدامی شجاعانه با راه اندازی طرح پویش ملی که تاکنون بیش از ۱۰ هزار امضا را درآن به ثبت رسانده اند خواستار توجه جامعه جهانی نسبت به نقض ابتدایی ترین حقوق انسانی خود و فرزندانشان از سوی رهبران فرقه مجاهدین خلق شده و همچنین از نخست وزیر آلبانی نیز که متاسفانه رهبران این فرقه منحوس را فعلا حمایت می کند خواستند تا با پایبندی به تعهدات بین المللی خود ممنوعیت صدور ویزا برای خانواده های اعضای مجاهدین به منظور سفر به کشورآلبانی برای دیدار با عزیزانشان را لغو نماید.

بین المللی شدن طرح پویش ملی خانواده ها برای تحقق خواسته به حق خود و بالا رفتن روزافزون آمار امضاها یکبار دیگر سرکردگان فرقه رجوی را به شدت مضطرب کرده و مثل همیشه در سایت های خود علیه خانواده های اعضا اقدام به لجن پراکنی نموده و طبق معمول با فرافکنی آنها را مزدور عنوان می کنند. همچنین سرکردگان فرقه در وحشت از حضور احتمالی خانواده در آلبانی بازلاف در غربت زده و آنها را تهدید به سیلی خوردن کرده است.

اما باید به سرکردگان فرتوت فرقه رجوی گفت واکنش هیستریک و هراس آلود شما نسبت به گسترده تر شدن طرح پویش ملی خانواده ها برای تحقق خواسته به حق خود ناشی ازکینه عمیقی است که شما از خانواده ها دارید پس بیهوده لاف درغربت نزنید چون خوب می دانید همانطور که این خانواده ها درعراق سیلی محکمی بر بناگوش شما نواخته و توانستند بساط اسیرکشی و شیادی شما را درآن کشور برچینند اینبار نیز خواهند توانست و قطعا که اراده کردند تا سیلی محکم دیگری بر بناگوش شما نواخته و برای همیشه تاروپود فرقه تان را درهم پیچیده و زنجیراسارت و بردگی را که شما بر گردن فرزندانشان انداختید از هم بگسلند.

سران فرقه پوکیده رجوی نیز باید بدانند که با فراگیرشدن طرح پویش ملی خانواده های اعضای دربند، فرقه دیگر نمی تواند با بازی کردن با کلمات خانواده ها افکار عمومی را بفریبد .

در آخر اینکه سران فرقه رجوی مطمئن باشند که طرح پویش ملی خانواده ها تا نجات کامل فرزندان اسیرشان از فرقه جعل و فریب آنها ادامه خواهد داشت .

یادداشت از: حمید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25673

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی