• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

«منافقین» برازنده ترین نام برای فرقه تروریستی رجوی / سیمای نفاق آمار جانباختگان کرونا را چهار رقمی جلوه می دهد

  • کد خبر : 25589
  • 20 می 2020 - 8:22

فراق: «منافق» واژه‌ای است قرآنی که از  ریشه «نفاق» گرفته شده و در لغت به معنی خارج شدن و تمام شدن است و در اصطلاح کسى است که در باطن کافر و در ظاهر مسلمان است.

«منافقین» اصطلاحی است که در اوایل انقلاب اسلامی در مورد «سازمان مجاهدین خلق ایران» توسط حضرت امام خمینی(ره) به کار برده شد آن هم به دلیل توطئه ها و جنایت های فراوانی که از سوی این سازمان در قالب، قتل و ترور، تظاهرات، جنجال آفرینی و… انجام می شد که هدفی جز سرنگونی نظام نوپای اسلامی و به قدرت رسیدن را نداشت. به راستی این نام چقدر برازنده این سازمان تروریستی است و حضرت امام (ره) به خوبی چهره و ذات آنان را درک کرده بود.

براساس یک تقسیم‌بندی افراد جامعه اسلامی به سه گروه مومن، کافر و منافق تقسیم می‌شوند؛

۱- مؤمن کسی است که در دل، زبان و در عمل به اسلام ایمان دارد.

۲- کافر کسی است که در باطن و ظاهر مخالف اسلام است. خدا، پیامبر و قرآن را قبول ندارد.

۳- منافق کسی است که فکر و اندیشه‌اش به گونه‌ای و زبانش گونه‌ای دیگر است. احساسات و عواطف او در یک جهت و رفتارهای ظاهری در جهت دیگر است. در دل، خدا را قبول ندارد اما به ظاهرِِ جزء خداپرستان است، پیامبر را قبول ندارد ولی در ظاهر به پیامبر احترام می‌گذارد. به روزه و نماز پایبند نیست اما در ظاهر قضیه به آن عمل می کند. آخوند نما گنجه ای را صرفا در ماه مبارک رمضان برای نمایش ظاهر می کنند.

منافقین دارای سه ویژگی عمده هستند؛

اول آنکه آن‌ها ظاهری آراسته، جذّاب و حق‌به‌جانب دارند، اما باطن‌شان آلوده و بیمار است. یعنی بین ظاهر و باطن آنان تعارض و تضاد وجود دارد. آن‌ها با توجه به خواسته دیگران و متناسب با موقعیتی که در آن قرار می‌گیرند، ظاهر و رفتار خود را تغییر می‌دهند. برای مثال در دوران هشت سال دفاع مقدس دوشادوش دیکتاتور عراق (صدام) با رزمندگان اسلام و بچه های این مرز و بوم می جنگید.

آنها در لباس رزمندگان در لباس عشایر منطقه ظاهر می شدند لیکن در باطن نقش جاسوس و ستون پنجم دشمن را بازی می کردند و اطلاعات منطقه را به دشمن تقدیم می کردند و از این منظر به ملت ایران خیانت می کردند.

با سقوط نظام دیکتاتوری عراق و سرنگونی صدام، مردم دیگر از رویکرد منافقین در منطقه آگاه بودند و عشایر و ملت عراق منافقین را از آثار و بقایای صدام می دانستند.

این بار برای اینکه منافقین جا پای خود را در منطقه محکم کنند دست به تبلیغات گسترده علیه دولت عراق در رسانه منصوب به سیمای نفاق زدند. با ظهور داعش در منطقه دیدیم که منافقین در اوایل به حمایت از آنان برخواست و در رسانه خود آن را ظهور انقلاب عرب  در منطقه و خاور میانه نام می برد.

‌دومین ویژگی منافقان، چگونگی ارتباط آنان با مؤمنان است. منافق بدخواه مؤمن است، اگر خیر یا رفاهی به مؤمن برسد، حسد برده و ناراحت می‌شود و اگر سختی و بلایی متوجه مومن شود، خوشحال شده، می‌خواهد آن بلا دایمی باشد. همچنین منافق ناامید کننده امیدواران است.

چهره منافقین طوری است که همواره می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد در همین اوضاع و احوال کرونایی که مبتلا به تمام جهان شده است منافقین سعی بر این دارند تا با ارائه آمار غلط اذهان جامعه را مخدوش ساخته و به نفع خود سود ببرد .

منافقین آمار جانباختگان ناشی از کرونا را بالغ بر ۴۰ هزار نفر اعلام کرده است و منابع موثق این آمار معلوم نیست از کجا آمده است و من که این یادداشت را بر می دارم ساکن استانی هستم که تعداد واقعی جانباختگان کمتر از ۱۷۰ نفر است متاسفانه در سیمای نفاق این آمار را چهار رقمی جلوه می دهند و می خواهند با ارائه این نوع آمارها جو نارضایتی در بین مردم علیه نظام ایجاد کنند.

این رویه منافقین کهنه شده و جواب نمی دهد و منافقین جز انعکاس این گونه اخبار ها چیزی در چنته ندارند.

‌سومین ویژگی منافقان، چگونگی ارتباط آنان با خودشان، یعنی با سایر گروه‌های منافق است. منافقان ارتباط خود را با سایر گروه‌های منافق بر اساس مورد، موقعیت و منفعت تنظیم می‌نمایند، یعنی روابطشان را با دیگران به گونه‌ای برقرار می‌کنند که منافعشان از آن‌ها تأمین شود.

در حال حاضر منافقین به صهیونیست و سعودی ها دل خوش کرده اند و آنان را ارباب خود می دانند. در آمد پولی و حمایت های مالی  مهم‌ترین وسیله  برای فعالیت گروهی همچون منافقین است که سال هاست علیه ایران و باهمکاری مستقیم دشمنان نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند. امروز کمتر کسی شک دارد که بدون این وابستگی عملاً فرقه تروریستی منافقین شانسی برای ابراز وجود ندارد. در حقیقت امروز منافقین نه تنها کوچک‌ترین پایگاه مردمی در بین مردم ایران به دلیل سال‌ها جنایات خود ندارند، بلکه تنها به عنوان یک ارائه دهنده خدمات تروریستی به کشورهای متخاصم با ایران می‌توانند به حیات خود ادامه دهند .

یادداشت از:  محمدی – کردستان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25589

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی