• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

دیکتاتوری در آلبانی از «انورخوجه» تا «رجوی» / روز معذرت خواهی حاکمان آلبانی از مردم ایران نزدیک است

  • کد خبر : 25587
  • 19 می 2020 - 11:09

فراق: به این موضوع واقف هستیم که مقامات کشور آلبانی خواسته یا ناخواسته در حال شراکت و ارتکاب جرم علیه خانواده های ایرانی هستند که فرزندان و عزیزانشان در کشورشان تحت محدودیت شدید قرار دارند.

ممانعت از دیدار خانواده های ایرانی با فرزندان اسیرشان در اردوگاه سوم فرقه رجوی در آلبانی موسوم به «اشرف ۳»   که در بازداشت به سر می برند از مصادیق بارز جنایت علیه بشریت می باشد.

متاسفانه تا به امروز در یک مشارکت ضد انسانی مقامات سیاسی این کشور که از حمایت آمریکا نیز برخوردار می باشند به جد مانع از سفر خانواده های ایرانی شده اند. در همین راستا هم هست که می بینیم بیانیه خانواده ها که توسط جناب آقای خدابنده، مدیر عامل انجمن نجات تدوین گشته و درحال گردش است با بیش از ده هزار امضاء یک ضربه کاری به فرقه منحط و رو به سقوط رجوی بوده است.

تعجب آور اینجاست که تا چند سال پیش همین کشور آلبانی زیر چتر یک دیکتاتوری قرار داشت به نام «انور خوجه»، بعد از سالها دیکتاتوری که این فرد به وجود آورده بود بالاخره مردم کشور آلبانی قیام کرده و توانستند آن دیکتاتوری را سرنگون کرده و به آزادی برسند البته با بهای خیلی سنگین و از دست دادن فرزندان زیادی از مردم آلبانی و جنگ های داخلی که به مدت ۱۱ سال بطول انجامید.

به رغم این تاریخچه غمگین و ننگین، عجب اینجاست که دیکتاتوری رجوی در این کشور دست باز دارد تا افرادی را به اجبار تحت گروگان گرفته و آنها را تا می تواند استثمار کرده و در گروگان خود نگه دارد، آن هم زیر چشم مقامات آلبانی!

چگونه است که مقامات آلبانی به ویژه وزارت کشور و وزارت خارجه آلبانی  بعد از این همه سختی و مرارت هایی که مردم دردمند آلبانی متحمل شده اند،  اکنون در نقطه ای هستند که به جای حمایت از مظلومان به حمایت از ظالمین پرداخته اند؟  بسیار جای تاسف دارد که مظلومین واقعی که خانواده های اسرای فرقه رجوی هستند تحت پوشش و حمایت دولتمردان آلبانی قرار نمی گیرند ولی به جای آن یک مشت جنایتکار که هم اکنون با زندانی کردن بیش از دو هزار نفر در حال جنایت علیه بشریت هستند مورد حمایت مقامات آلبانی می باشند. افراد حاضر در زندان رجوی موسوم به «اشرف ۳» مطلقا اجازه دیدار با خانواده هایشان را ندارند، نه ملاقات، نه تماس و نه هیچ کدام از انواع ارتباطات فعلی و پیش پا افتاده عصر کنونی.

خطاب به مقامات وزارت کشور و وزارت خارجه آلبانی یاد آوری می کنم مگر در کشور آلبانی و در شهر «اشکودرا» خودتان موزه جنایت های دیکتاتور سابق تان را ندارید و به نمایش نگذاشته اید؟  مگر در موزه وسط شهر تیرانا هم اکنون آثار جنایت های «انور خوجه» دیکتاتور سابق  را به توریست ها و شهروندان خودتان نشان نمی دهید؟

پس چطور است که چنین رویکرد ضد انسانی از خودتان نشان می دهید و چگونه به خود اجازه می دهید که اولیه ترین حق انسان ها یعنی آزادی را نادیده می گیرید؟

از مقامات آلبانی باید پرسید که شما تا کی میخواهید به ارزشهایی که ظاهرا به خاطر آن مبارزه کرده و خون داده اید پشت پا بزنید و حقوق این خانواده های ایرانی را نادیده بگیرید؟ 

دوستان جهت اطلاع شما عزیزان خواننده عرض کنم که کارمندان سطح بالای این دو وزارت خانه (وزارت کشور و وزارت خارجه آلبانی) در همکاری تنگاتنگ با  فرقه تروریستی رجوی هستند.

زمانی که خودم در فرقه رجوی بودم شاهد مهمانی های بسیار گران بهای مقامات در سطح وزیر و معاون وزیر بودم که چگونه مورد استقبال و پذیرایی های اشرافی بودند آقایان و خانم های وزیر و وزارت خانه های کشور و خارجه، در فردای تاریخ کشورتان  چگونه به فرزندان خود خواهید گفت که ما آلبانیایی ها مانع از دیدار خانواده های ایرانی با فرزندانشان شده بودیم؟  در آن روزِ سخت، شما پاسخ قانع کننده ای نخواهید داشت مگر اینکه بگویید بخاطر یک مشت دلار، انسانیت را زیر پاهای خود له کرده و فروختیم  تا یک تعداد تبهکار به اهدافشان برسند.

دوستان و خانواده های عزیز و دردمند،  این روزها هم مثل خیلی از روزهای سخت زندگی هایمان  تمام خواهند شد و سرانجام رو سیاهی به ذغال خواهد ماند، روزگاری مقامات آلبانیایی شرمنده جلوی مردم ایران خواهند ایستاد و معذرت خواهی خواهند کرد و آن روز خیلی نزدیک است.

یادداشت از: سعید محمدپور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25587

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی