• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
نگاهی به حقیقت زندگی و خانواده «علی یونسی» دانشجوی پوششی دانشگاه صنعتی شریف

سینه چاکی مادر تروریست ها برای دانشجوی تروریست! / چهره ای معصوم، باطنی خراب

  • کد خبر : 25465
  • 10 می 2020 - 12:20

از اواخر فروردین تا امروز که خبر دستگیری دو دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف در رسانه‌ها منتشر شده است تا کنون، راز این دو نخبه سر به مهر مانده بود. اما وقتی پای امنیت ملی وسط باشد بهتر است افکار عمومی نیز به شکل شفاف‌تر با مسائل روبه‌رو شوند تا پشت پرده جو سازی‌های ضد انقلاب بر ملا شود.

به گزارش فراق، بخشی از نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه در روز سه‌شنبه گذشته صرف پاسخ به سوال یکی از رسانه‌ها مبنی بر جزئیات پرونده علی یونسی و امیرحسین مرادی شد.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی در خصوص دستگیری دو تن از دانشجویان که به تازگی بازداشت شده اند، گفت: در بازداشت افراد اصلا به حرفه و شغل آن‌ها توجه نداریم. در جامعه هرکس مرتکب جرم شود، علی القاعده شغلی دارد و به هیچ‌عنوان عملکرد ما معطوف به مشاغل این افراد نیست. ما نگاه می‌کنیم که اتهام چیست و مرتکب چه اعمالی شدند.

به نوشته خبرگزاری آنا، وی ادامه داد: در مورد این سئوال، این افراد متاسفانه به گروه‌های ضد انقلاب به ویژه فرقه تروریستی منافقین وصل شده بودند و ارتباطاتی با این مجموعه برقرار کرده بودند و تحت تعلیمات این فرقه به دنبال انجام اقدامات خرابکارانه‌ای در کشور بودند و یک اقدامات ایذایی هم انجام داده بودند که به لطف خدا نتوانستند اقدام خرابکارانه جدی انجام دهند.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: در بازرسی از منازل آن‌ها اقلام انفجاری کشف شد که در همین اقدامات خرابکارانه مورد استفاده قرار می‌گرفت و تحت تاثیر بیگانگان این اقدامات را انجام داده بودند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: توصیه ما به نسل جوان این است که فریب بیگانگان را نخورند و تحت تاثیر القائات بیگانگان قرار نگیرند؛ گرچه یکی از این خانواده‌ها از قبل با جریان نفاق ارتباط داشته و درصدد بودند اقداماتی را که به ضرر کشور و مردم در شرایط کرونا بود، انجام دهند و توطئه دشمن این بود که می‌خواستند در این شرایط بلوایی درست کنند که خوشبختانه با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و اقدام به موقع آن‌ها این توطئه خنثی شد. پرونده این افراد در حال رسیدگی است و منتظریم که در پایان وضعیت اتهامی این افراد مشخص شود. 

اما واقعا باور اینکه علی یونسی با این چهره  معصوم و سوابق علمی عامل منافقین برای خرابکاری در ایران باشد کمی سخت است. لذا برای اینکه بیشتر با علی یونسی آشنا شوید چند خط زیر را بخوانید.

علی یونسی همان فردی است که خانواده او سابقه ارتباط با فرقه تروریستی منافقین را دارند؛ برادر او یعنی «رضا یونسی» که در حال حاضر مقیم سوئد است، دانشجوی اخراجی دانشگاه امیرکبیر است که فعالیت خود را در سال‌های ابتدایی دهه هشتاد در خبرنامه امیرکبیر آغاز و سپس به‌واسطه «زیبا» خاله‌‌اش که از اعضای شورای مرکزی فرقه منافقین در پاریس بود،‌ ارتباط‌گیری با این فرقه را شروع کرد و به‌عنوان یک سمپات منافقین به فعالیت در محیط دانشجویی پرداخت؛ او در عین حال هسته‌ای ۱۵ نفره‌ از دانشجویان و دوستان نزدیک‌اش را تشکیل می‌دهد و با تقسیم کار انجام شده در راستای اهداف فرقه منافقین اقدام می‌کند.

رضا یونسی در سال ۱۳۸۵ پس از اخراج از دانشگاه امیرکبیر به سوئد رفت و برای جذب افراد از روش‌های تطمیعی و وعده‌های مالی و تحصیلی به دانشجویان،‌ سرویس‌دهی به فرقه منافقین را این بار از خارج از کشور آغاز کرد.

«یوسف یونسی» پدر خانواده یونسی هم سابقه دستگیری در سال ۱۳۶۳ را به دلیل اقدامات تروریستی و عضویت در سازمان منافقین دارد که در آن زمان به ۱۲ سال زندان محکوم می‌شود، اما پس از تحمل ۳ سال حبس، عفو و از زندان آزاد می‌شود. 

«مجید» دایی رضا و علی یونسی نیز که عضو فرقه منافقین بود، در سال ۱۳۶۰ کشته شد.

عامل اصلی و سرحلقه اتصال این خانواده به فرقه تروریستی منافقین، «زیبا» خاله رضا و علی یونسی است که همسر او هم در عملیات مرصاد کشته شد. زیبا که سابقه عضویت در شورای مرکزی فرقه منافقین را داشت، در سال ۱۳۸۷ و بر اثر ابتلا به سرطان در پاریس مُرد.

بنا بر این درجایی که پدر، مادر، برادر، خاله و دایی سابقه عضویت در این فرقه را دارند،‌ همکاری وی با منافقین هم دور از ذهن نمی‌رسد. علی الخصوص آنکه کارویژه رضا یونسی برادر علی یونسی در خارج کشور نیز ارتباط‌گیری و بهره‌برداری از دانشجویان در داخل کشور است.

از سوی دیگر دانشجویِ دانشگاه شریف بودنِ علی یونسی و امیرحسین مرادی را هم می‌توان پوششی مناسب برای پیگیری اقدامات خرابکارانه از سوی وی برشمرد که با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و با بازداشت به موقع این عناصر،‌ نقشه آنها پیش از هرگونه اقدام خرابکارانه‌ای کشف و خنثی شد.

یافته‌های بالا را به دم خروسی که از ماجرای دستگیری این دو دانشجو بیرون زده است اضافه کنید.

مریم رجوی سرکرده پیر منافقین در صفحه مجازی خود نوشت: «دانشجویان نخبه دستگیر شده ‎دانشگاه صنعتی شریف در معرض شکنجه، اعدام و ‎کرونا قرار دارند، خواستار اقدام فوری دبیرکل ملل متحد، کمیسر عالی و شورای ‎حقوق بشر و سازمانهای بین‌المللی برای آزادی آنها و اعزام هیئت‌های بین‌المللی برای بازدید از زندان‌ها و دیدار با این زندانیان هستم.»

به نظر شما چه لزومی دارد که مادر منافقین برای دو متهم امنیتی سینه چاک کند؟ غیراز اینکه در حال تلاش برای ادای دین به نیروهای خودش است؟

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25465

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود