• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

هر چه در مناسبات فرقه ای می بینید یاس و ناامیدی است

  • کد خبر : 24790
  • 11 مارس 2020 - 9:11

خدمت مخاطبان سایت بسیار روشنگر و آگاهی بخش فراق، سلام عرض می کنم. دوستان عزیز، فارغ از اینکه یک اپیدمی و ویروس همگانی در سطح بین المللی شکل گرفته است و افکار عمومی را به خود مشغول داشته، نباید که از مسیر اصلی خودمان منحرف شده و دشمن اصلی فراموشمان شود.

علت این عرایضم خیلی واضح است، به خاطر اینکه دشمن از این فرصت ها سوء استفاده کرده و اهداف پلید خود را در غالب همین واکنش جهانی بیرونی کرده و تلاش می کند که حقایق را وارونه نموده و به اهداف و مقاصد ضد انسانی خودش نزدیک تر شود.

مثال خدمت شما عرض کنم: حتما که اخبار را دنبال می کنید و می بینید که اکنون بیش صد کشور در جهان به ویروس کرونا آلوده شده اند و روزانه به آمار این کشورها افزوده می شود. اما فرقه دجال و فرصت طلب رجوی چنان وانمود می کند که گویا این ویروس فقط در کشور ایران فراگیر و اپیدمی شده است و فقط در ایران مرگ و میر شکل گرفته است و بقیه کشورها در امان هستند و هیچ خبری نیست. به این می گویند فرافکنی دیوانه وار. یک حس مالیخولیایی و متهوع که فقط فرقه رجوی از این حس برخوردار است.

در حالی که همین ویروس در درون کشور آلبانی وسایر کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا در حال تلفات گرفتن و کشته دادن است، فرقه رجوی آمار خودش را مخفی کرده و کشته های خودش را علنی نمی کند ( همچون سلف خودش در کاخ سفید ) چرا که اگر علنی کند تمام تبلیغات مسمومش علیه مردم ایران به خودش برگشته  و سکه یک پول می گردد. این مدل تنظیم رابطه بسیار وقیحانه و به دور از هر گونه ارزش انسانی است و در هیچ فرهنگ انسانی نمی گنجد. ولی چرا فرقه رجوی به دور از این فرهنگ های انسانی است؟ جواب واضح است ، در مناسبات فرقه ای رجوی جایی برای مناسبات انسانی و فرهنگ های خوب و پسندیده وجود ندارد هر چه می بینید یاس و ناامیدی و پوچی و تباهی است.

فرقه رجوی اگر راست می گوید و طرف مردم است چرا به جای دادن روحیه عمومی برعکس یاس و دلمردگی را در بین مردم ایران  ترویج می کند؟ چرا تلاش نمی کند که خودش را همدرد ملت ایران نشان دهد؟ 

به دلیل اینکه از اساس این فرقه ضد مردمی بوده و بویی از انسانیت نبرده است، روزانه این موضوع را به اثبات می رساند طرف مردم ایران نیست و شعارهایش پوچ و بی محتوا بوده و به جز به حاکمیت رسیدن خودش به هیچ چیز دیگری فکر نمی کند. یک قلم یکی از بزرگترین جنایت هایش ممانعت از دیدار و ملاقات خانواده ها با عزیزانشان می باشد. علی رغم اینکه فعالیت های زیادی صورت گرفته و می گیرد ولی در یک نگاه ساده می بینیم که ایجاد ممانعت از این دیدارها حاکی از روح ضد بشری فرقه رجوی است.

در انتها تبریک صمیمانه ام را نثار همه مادران و پدران و خانواده های عزیزی می کنم که در طی این سالیان صبر پیشه کردند و مقاومت نمودند.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24790