• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

رمزگشایی از علل حضور گسترده فرقه رجوی در فضای مجازی / چنگ زدن به ریسمان پاره

  • کد خبر : 23379
  • 02 دسامبر 2019 - 13:00

حسن حیرانی عضو سابق فرقه تروریستی رجوی در جدیدترین اظهارات خویش علیه مریم رجوی و سایر سران فرقه پرده از نمایش مضحک حضور ارتش سایبری فرقه در فضای مجازی برداشت.

 در ادامه با عنایت به گزارش این عضو سابق فرقه رجوی سعی می‌کنیم تا از حضور مشکوک اعضای فرقه در فضای مجازی رمز گشایی کنیم. برای رسیدن به این مقصود ابتدا بایستی دلایل حضور سرسپردگان رجوی در فضای مجازی را بیشتر بررسی کنیم در این خصوص به طور خلاصه می‌توان علل حضور منافقین در فضای مجازی را این چنین برشمرد:

منافقین برای رفع اتهام از خود در خصوص جنایاتی که در طول تاریخ خونین خویش مرتکب گشته‌اند و با توجه به اهمیت روزافزون فضای مجازی در سطح جهانی مجبور هستند بخش زیادی از توان و وقت خود را صرف تبلیغات در این عرصه حساس کنند.

رجوی برای این که اعضای پا به سن نهاده فرقه را به کاری مشغول کند مجبور است از کار افتاده‌های این فرقه را پای رایانه بنشاند تا مبادا در مورد تناقضات درون گروهی سؤالی بپرسند.

از آنجایی که ترک عادت موجب مرض است به دلیل این که منافقین به ترور خو گرفته‌اند نباید از ورود این فرقه خطرناک به عرصه تروریسم سایبری چندان تعجب کرد.

اگر چنانکه معروف است تاریخ را آزمایشگاه علوم انسانی بدانیم باید گفت: تجربه تاریخ فرقه به خصوص در دهۀ اخیر نشان داده که رجوی و دوستانش بدون اجازه اربابان امپریالیست خود آب نمی‌خورند پس می‌توان این گونه اظهار نظر کرد که ورود منافقین به فضای مجازی نیز با اجازه دوستان بالادستی مریم رجوی صورت گرفته است.

منافقین برای معرفی خود به عنوان تنها جریان اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی در عصر حاضر محتاج استفاده از فضای مجازی هستند زیرا با عنایت به وضعیت فعالیت رسانه‌ای در برهۀ کنونی می‌توان دریافت که اگر رجوی ارتش سایبری کذایی خویش را تشکیل نمی‌داد نمی‌توانست به مظلوم‌نمایی مذبوحانه به صورت گسترده بپردازد.

تاریخ منافقین از سال‌های ابتدایی تاکنون نشان‌دهنده این است که سیاست آن‌ها در برابر مخالفان خویش مبتنی بر دشنام‌پرانی و سرکوب بوده است با این حساب پر واضح است که منافقین فحش و بی‌آبرویی را به عنوان تنها سلاح مورد استفاده خویش وارد فضای مجازی هم می‌کنند.

با وجود تلاش همه جانبۀ منافقین برای حضور پر سروصدا در رسانه‌های متعدد فضای مجازی می‌توان علل گوناگونی یافت که این استراتژی طنز‌گونه با شکست مواجه خواهد شد. به عنوان نمونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

به نوشته هابیلیان، جنایات منافقین در طول تاریخ پر فراز و نشیب فرقه به حدی زیاد و البته آشکار بوده است که این گروه هر چه قدر با فعالیت در فضای مجازی سعی کند چهره خویش را ترمیم کند با شکست مواجه خواهد شد.

با افشاگری‌های اخیر حیرانی از ماهیت تکاپوی اعضای منافقین در فضای مجازی بعید به نظر می‌رسد که سرویس‌های اطلاعاتی حامی منافقین در غرب بیش از این دلارهای خود را صرف این دور باطل در عرصه رسانه‌های نوین کنند.

منطق فحاشی حاکم بر این فرقه تروریستی که سابقۀ درازی دارد، می‌تواند بیش‌ازپیش ماهیت توتالیتر فرقه را برای جهانیان در این عرصه نوین هویدا کند.

پویش اعضای سابق این فرقه، ضد این سازمان تروریستی که سالهاست راه افتاده است با افشای هر چه بیشتر گاف‌های منافقین در زمینه‌های مختلف نه تنها خود مانعی بزرگ در برابر ارتش به اصطلاح سایبری مریم رجوی است بلکه می‌تواند با آگاهی‌بخشی به جوانان هوشیار در اقصی نقاط جهان خود به وجود آورنده جنبش‌های ریز درشت متعدد در فضای مجازی ضد مریم رجوی و حامیانش باشد.

با در نظر گرفتن آرایش مضحکی که در فوق به آن اشاره شد می‌توان آینده فعالیت فرقه تروریستی منافقین را این گونه پیش‌بینی نمود:

ناگفته پیداست با رو شدن دست منافقین به وسیله افشاگری‌های پی‌در‌پی، طبیعی است که شاهد واکنش‌های منفی متعدد به فعالیت پیج‌های وابسته به این فرقه در ماه‌های آتی باشیم.

با آشکار شدن ماهیت این قسم تلاش‌ها بدیهی است که تأمین‌کنندگان بودجه منافقین در کشورهای خارجی یا آنها را مجبور کنند که دست از چنگ‌زدن به ریسمان پاره این دور باطل بردارند و یا بودجه فضای مجازی فرقه را تا سر حد امکان محدود نمایند.

یادداشت از: علی رحمانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23379