• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

پروپاگاندای رسانه ای رجوی و شاه دوست ها با درگیری به پایان رسید / بی بی سی اگر تحلیل مهمان ها را تایید نمی کند، چرا آنها را دعوت می کند؟

  • کد خبر : 23374
  • 01 دسامبر 2019 - 10:28

اجتماع عوامل ایران ستیز در کانادا که شامل عناصر فرقه رجوی و سلطنت طلب ها بود به درگیری میان خود این گروه ها ختم شد.

به گزارش فراق، عوامل رسانه ای و فعال این گروه ها سعی داشتند با پروپاگاندای رسانه ای، چهره ای از اتحاد این دو گروه مخالف ملت ایران را به نمایش بگذارند که در نهایت نتوانستند به مقصود خود برسند!

اما رسانه دولتی انگلیس در این میان برای داغ کردن تنور اعتراض ها در ایران، به پخش لحظات اولیه از تجمع فرقه تروریستی رجوی و سلطنت طلب ها اقدام کرد.

بی بی سی بعد از اعلام قیمت جدید بنزین با قطع برنامه های عادی خود به پخش ویژه برنامه هایی همراه با بازتاب تصاویر آشوب ها و تخریب اموال عمومی با اعلام ارقام نادرست از تلفات، دست به تحریک مخاطبانش برای آشوب می کرد.
دعوت از تجزیه طلبان و مخالفان تندرو که در این ایام در دستور کار بی بی سی قرار گرفته بود، موجب کنار رفتن چندباره نقاب بی طرفی این رسانه انگلیسی شد، گرچه بی بی سی مدعی می شود، صحبت های مهمان برنامه صرفا نظر مهمان است و نظر بی بی سی نیست!
اما بی بی سی هیچ زمانی توضیح نداده که اگر تحلیل های مهمان را تایید نمی کند، چرا آنها را دعوت می کند؟
چرا افراد خاصی را همیشه دعوت می کند و چرا برخی را بایکوت؟ و چرا برخی تحلیلگران هیچگاه جایی در بی بی سی ندارند.

گرچه این رسانه انگلیسی، ادعای حمایت از اعتراضات مسالمت آمیز و پرهیز از خشونت را دارد اما در اغتشاشات ایران همواره به عنوان بازوی رسانه ای خشونت طلبان و فتنه گران عمل کرده است.

به نوشته مشرق، بی بی سی که با فتنه ۸۸ آغاز به کار کرده، در فتنه اخیر همچون گذشته، وظیفه اطلاع رسانی درباره مکان اغتشاشات و ناآرامی را بر عهده گرفت و ضمن انتشار تصاویر آتش زدن اموال عمومی، با دعوت از گروه های مختلف اپوزیسیون و ارائه تحلیل های غلط، سعی کرد تا مردم را تحریک کرده و آنها را به حضور در خیابان ترغیب نماید.

جالب اینجاست که حامی اعتراضات مسالمت آمیز، با دعوت از چهره ها و گروه های تندرو و خشونت طلبِ اپوزیسیون و تریبون دادن به آنها، رسما جنگ خیابانی را آموزش داد.

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2019/11/24/0/2653347.mp4

این رسانه لندنی نه تنها سیاستی متناقض در گفتار و رفتار دارد بلکه همچون منافقین و سلطنت طلب ها هم چشم به خزانه نظام سلطنتی انگلیس دارد و بودجه خود را از جیب مالیات دهندگان بریتانیایی تامین می کند.

سلطنت طلب ها و منافقین که سابقه ای مملو از جنایت و کشتار دارند، مدتی است که در مجامع بین المللی از اعتراض مسالمت آمیز می گویند اما در عمل به دنبال ایجاد ناامنی و خشونت در ایران هستند.

گزارش بی بی سی از تجمع فرقه تروریستی منافقین و سلطنت طلب ها را در زیر ببینید:

https://stream.tnews.ir/145729660_1290883acaad_480.mp4

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23374

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود