• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

ماجرای نامه هایی که تحت فشارِ فرقه رجوی توسط برخی افراد نوشته می شود

  • کد خبر : 23289
  • 28 نوامبر 2019 - 8:59

اگر کسی بدون اعمال شکنجه های فیزیکی باز هم تسلیم می شود، باید به سراغ «جبری» رفت که جبر اقتصادی نام دارد.

باند رجوی که مانند عراق دوران صدام دست زیاد بازی برای اعمال شکنجه ی قرون وسطایی به ناراضیان ندارد، ازاین حربه ی وحشتناک، سوء استفاده های زیادی برای تسلیم نمودن اعضای خود می کند که یکی از نمونه های پرتعداد آن، «فرید شاه کرمی» می باشد که مدتهاست از فرقه رجوی جدا شده و دست به افشاگری زده است.

 فرقه  طی حکمی با امضای حسن نایب آقا حقوق او را قطع کرد و خواهرش طیبه را که هنوز در مانز آلبانی هست، مجبور نمود مطلبی نوشته و در حق او و بقیه اعضای خانواده هایی که فرزندانشان نتوانسته اند ازدست رجوی فرار کنند، توهین کند.
گردانندگان سازمان به این عمل اکتفا نکرده و زمانی که با تداوم حصر اقتصادی و اجتماعی فرید متوجه شدند که رمقی از او باقی نمانده ، مجبورش کردند که ازکارهای کرده اش که حق مسلم او بود، ابراز ندامت کرده و با نوشتن نامه ای، ازفشار بی پولی و گرسنگی خلاص گردد.
متن نامه منتسب به فرید شاه کرمی در رسانه های رجوی منتشر شد.
اینکه او ۱۶ ساله بوده و سازمان او را نمی پذیرفته، دروغ بزرگی است و من هزاران دلیل دارم که سازمان این گونه افراد را به بهانه دیدار با پدر، مادر یا خواهر به اشرف می کشانید و بعد از مدتی می گفت که شما اطلاعاتی از سازمان بدست آورده اید.

اگر می خواهید از اینجا بروید ، ابتدا مدتی در زندان اشرف بمانید تا اطلاعات موجودتان بسوزد و چون به طور غیر قانونی وارد عراق شده اید ، شما را تحویل زندان عراق می دهیم تا برابر قوانین آنجا به اتهام عبور غیر مجاز ازمرز، ۸ سالی هم در زندان ابوقریب بمانید .
بدین ترتیب ، رفتن و ماندن شما در تشکیلات رجوی در اختیار خودتان نبود و طرح این چنینی مسئله، ثابت می کند که تحت فشار گرسنگی ( جبر اقتصادی ) مجبور به نوشتن یا امضای این نوشته دیکته شده بودید!
د راین مورد تقصیر از آن کمیساریای عالی پناهندگان و دولت وابسته آلبانی است که پذیرفته اند که حقوق پناهندگان را به دست دشمنان آنها (باند رجوی) بسپارند وکمکی برای جذب جدا شده ها درکشورهای دیگر نمی کنند تا این بیچاره ها مجبور به اطاعت از باند رجوی باشند.

من شخصا اقدامات آن نهاد و آن دولت را محکوم کرده و از بشریت ترقی خواه درخواست دارم که نگذارید ستم براین تیره بختان تداوم داشته باشد. ام تو هم برادر فرید، به خاطر این موضوع زیادی از خود و مردم شرمنده نباش و بدان که می دانیم و شرایطت را درک می کنیم. تو فقط کاری کردی که اغلب انسان های این چنین گرفتار می کنند و بنابر این دل قوی دار و با کمک گرفتن از هوش و استعداد خود، راهی برای قطع وابستگی مالی از رجوی که البته در وضع موجود کار دشواری است، پیدا کن.

یادداشت از: صابر

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23289