• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

وضعیت سیاسى اروپا به یقین بر ضد بقاى فرقه رجوى است / فرقه رجوی و رهبرى آن مزدورانى در خدمت به دشمنان ملت ایران هستند

  • کد خبر : 23281
  • 27 نوامبر 2019 - 12:17

تجربه هاى سالیان متمادى با فرقه رجوی نشان داده که هر وقت مشکلات عدیده سیاسى و ایدئولوژیکى و تشکیلاتى گریبانگیر این فرقه شده است و روند نارضایتى و فرار و از هم گسستگى در درون تشکیلات به اوج خود رسیده است مسعود و مریم رجوى و سران جانى تشکیلات به فرافکنى هاى رذیلانه و دروغ هاى شاخدار رو آورده اند تا شاید مرحمى موقت بر دردهاى لاعلاج تشکیلات نهند و از روند ریزش و نارضایتى و فروپاشى نیرو و تشکیلات جلوگیرى نمایند و موقت هم شده چند صباحى بر عمر ننگین خود بیافزایند .
با نگاهى به درون ایران و وضعیت مردم در رابطه با بالا بردن قیمت سوخت و نارضایتى آنها از فشار حاصل از این تصمیم دولت ، تبلیغات شیطان سازى رجوى چنان با فریب و دروغ پیش می رود و اخبار دروغ روى آنتن تبلیغاتى خود می برد انگار که به زودی انقلابى در ایران به وقوع پیوسته است.

مریم رجوى این پیر عجوزه دغل باز و فریب کار پیام پشت پیام می دهد که مردم به قیام برخیزند و اقتصاد ایران را به آتش بکشند تا رجوى سوار بر جامبوجت آقاى پمپئو به ایران ورود نمایند. انگار که کسى در ایران خریدار چرندیات این عجوزه و شوهرش است . همه ایرانیان شریف و میهن دوست در خارج کشور که یاوه هاى دروغین این فرقه را می شنوند کاملاً به این واقف هستند که این فرقه و رهبرى آن مزدورانى در خدمت به دشمنان ملت و سرزمین ایران هستند و نه تنها هیچ جایگاهى در بین مردم ایران ندارند حتى در بین ایرانیان خارج هم مورد نفرت و تنفر هستند و به دیده دشمن ملت ایران به آنها نگریسته می شود.
مریم رجوى با این تبلیغات فریبنده و دروغین خود در رابطه با مردم ایران فقط یک خورند و کاربرد در نظر دارد و آنهم آتش بارى شیادانه بر روى تفکر افراد اسیر در تشکیلات آلبانى است که با دنیاى بیرون هیچ ارتباطى ندارند و همانند عراق ایزوله و دور از دنیاى ارتباطات امروزى نگه داشته می شوند و فقط خوراک سیاسى آنها همین چرندیات و دروغهایى است که رجوى روى بوق شیطان سازى تبلیغى تنها رسانه خود می برد . تنها سودش براى مریم رجوى این است که شاید بر آلام نارضایتى و سرپیچى و فرار نیرو در تشکیلاتش مرهم موقتى نهد، اما محال است که بتواند همانند عراق با این تبلیغات دروغ پراکنى ذهن افراد ناراضى را قانع کند و مطمئناً دیگر محال است مریم رجوى بتواند نقشه هاى شیادى و فریب خودش را در تشکیلات پیش ببرد .
در بیرون از فرقه همانگونه که خبرهایى از اخراج مجاهدین از فرانسه روى آنتن رفت ، فرقه رجوى سخت در تنگنا و منگنه سیاسى و نیرویى در درون تشکیلات خود گرفتار شده است. به همین دلیل این روزها مریم رجوى بلاوقفه در حال برگزارى جلسه و نشست با عناصر حقوق بگیر خود در فرانسه است و روزى یکى دو جلسه برگزار می کند تا شاید بتواند روى این خبر اخراج فرقه از فرانسه را بپوشاند و ذهنها را از این موضوع منحرف نماید ، اما به هر کارى دست بزند و به هر ترفندى روى بیاورد دیگر نمیتواند مثل گذشته اهرم و تکیه گاهى بر ضد مردم ایران در دست بعضى از سیاستمداران ضد ایرانى آمریکا و اروپا باقى بماند ، تاریخ مصرف مریم و مسعود رجوى به انتهاى خود رسیده است . وضعیت سیاسى خاورمیانه و رابطه غرب و اروپا با ایران به هر سمتى کشیده شود قطعا بر ضد بقاى فرقه رجوى خواهد بود .
در رابطه با وضعیت جدا شده ها در آلبانى باید گفت مریم رجوى تمام توان ایدئولوژیکى و سیاسى و تشکیلاتى و مالى فرقه را به کار گرفته که جلوى افشاگرى جدا شده ها را سد نماید به این منظور سیستم امنیت و سیاست آلبانى را به کار گرفته و موقتا دارد خط ضد انسانى و ضد حقوق بشرى را در رابطه با نفرات جدا شده در آلبانى پیش می برد که نمونه بارز آن حصر و محدودیت براى آقاى احسان بیدى است که با فشار حداکثرى فرقه با اهرم دولت آلبانى مواجه است تا دست از افشاگرى بر علیه فرقه و مشخصاً جنایات غیر انسانى مسعود و مریم رجوى در حق جدا شده ها بردارد اما باز هم تیرش به سنگ خواهد خورد و آقاى احسان بیدى و دیگر جدا شدگان از فرقه براى احقاق حقوق خود و دیگر دوستان در بندشان دست از افشاگرى بر نخواهند داشت و تلاش و فعالیت خود را در این مورد مضاعف خواهند نمود.

گزارش از: عبدالکریم ابراهیمی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23281

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود