• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

«همیاری ملی» تاکتیکی برای پنهان کردن منابع مالی در فرقه تروریست ها / «سم ریزان رجوی»

  • کد خبر : 23257
  • 26 نوامبر 2019 - 11:43

برابر اعلام سایت سیمای ضد آزادیِ رجوی قرار است ، خیمه شب بازی هرساله این گروه با نام «همیاری ملی» که به منظور ایز گم کردن درمورد منابع مالی این گروه وطن فروش است درآذرماه اجرا شود.
دربخشی ازاین اطلاعیه آمده است :
«گلریزان همیاری، کارزاری میهنی برای کمک‌رسانی در تداوم ارائه برنامه‌های سیمای آزادی می‌باشد. شور و شوق هموطنانمان برای مشارکت در همیاری ملی با سیمای آزادی، بیانگر حفظ ارزشهای آزادی و حاکمیت مردمی است.»
این یک خیمه شب بازی بیشتر نبوده و هیچ ارتباطی به کارزاری که به نفع میهن باشد ندارد و هدف پنهانی آن نشان دادن این امر است که این خاصه خرجی های مریم نه از دلارهای عربستان بلکه از جیب مردم ایران که هیچ طرز تفکر مشترکی با باند رجوی ندارد ، تامین می شود!
آیا این کار تهمت زدن به مردم ایران و توهین به شعور آنها نیست؟
کسی که به سیمای لجن پراکن رجوی کمک می کند ، برضد آزادی وحاکمیت مردم عمل کرده وابدا تصور نمی رود مردم ایران با این تنگناهای مالی و اشرافی که بر عملکرد خائنانه ی مجاهدین خلق دارند، کمکی به او بکند.
این انعکاس فقط در حرف هایی است که خودتان می زنید و می شنوید یعنی اینکه انعکاس حرف های دروغ تان در گوش خودتان است و جهانی که خیلی پهناور است واز مشکلات عدیده رنج می برد ، این انعکاسات قبرستانی را نمی شنود.
برقراری تماس تلفنی یا اینترنتی مجانی با برنامه ی سم ریزان ( گلریزان ازنظر شما) که توسط تعدادی از هواداران یا حقوق بگیران شما و با دادن وعده های توخالی که شما پیشاپیش با مخاطب تان توافق کرده و از ماهیت آن اطلاع دارید ، کار شاقی نیست که یک ماه قبل ازموعد این برنامه ی سراسر رسوا، بدان پرداخته اید.

سختی کار این است که مردم هم مثل گردانندگان برنامه ، به اصالت این قول ها اعتمادی ندارند و بنابراین کارتان بمنزله آب درهاون کوبیدن است که سخت و بیهوده می نمایید و ارزش تبلیغاتی مختصری هم برای شما کسب نمی کند وشاید که منفورترتان بکند از بابت دروغ هایی که به نام مردم مطرح می کنید.
اگر یک بار بطور رک و پوست کنده بگویید که هدف مشترک شما وعربستان در دشمنی با دولت و ملت ایران است و شما حق دارید از این متحد خود کمک های فراوان دریافت کنید ، سرسنگین تر به حساب می آیید.

یادداشت از: نوید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23257