• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

بی اعتباری سازمان های حقوق بشری در مواجهه با فرقه تروریستی رجوی

  • کد خبر : 23254
  • 25 نوامبر 2019 - 13:30

فراق: فرقه رجوی سال هاست  تلاش می کند که چهره  حقوق بشری، مدعی آزادی و برابری از خود به نمایش بگذارد  و حتی خود را گروهی مبارز و سیاسی جلوه دهد.

اما خوشبختانه سیر تاریخی و نمایان شدن واقعیت ها درباره این گروه، مزدوری، خیانت و راه  و رسم مافیایی آن را روشن ساخته و تمامی جدا شدگان تا لب به سخن می گشایند بلافاصله پرده از ماهیت فرقه ای  گروه و رهبر دیکتاتور آن بر می دارند.

ظاهرا  با تبانی سازمان های معلوم الحال  آمریکایی و کانادایی قطعنامه ای  موهوم و بی ارزش در کمیته سوم  مجمع عمومی ملل متحد بر نقض حقوق بشر در ایران به  تصویب رسیده که به خوبی همسویی و حمایت دشمنان مردم ایران را از گروه های تررویستی به نمایش می گذارد.

 در حالی که سازمان های  تحقیقاتی و حقوق بشری ایرانی با استناد به مدارک متقن بارها اعلام نموده اند ۱۷ هزار تن از مردم ایران به دست فرقه رجوی ترور شده اند و صد ها عضو سابق گروه پس از رهایی و فرار از زندان های فرقه جنایت درون تشکیلات را تشریح نموده اند، اما مجامع بین المللی به عدم بازخواست و تحقیق در مورد  فرقه رجوی و رهبر فراری آن  ادامه می دهند.

در حالی که سابقه تروریستی و مافیایی فرقه رجوی بر آنان پوشیده نیست  و مشخصا سازمان مجاهدین از سال ۲۰۰۲ الی ۲۰۱۲ در لیست گروه های تروریستی اروپا و آمریکا قرار داشت و مضافا در کارنامه  آنان  ترور ۷ تن از سفیران و دولتمردان آمریکایی و هم چنین ده ها تن از سران دولتی ایران ثبت شده است.

گروهی که اعضای آن پس از شناخت ماهیت گروه، برای خلاصی به فرار های جمعی و تکی دست می زنند.

گروهی که به شهادت بسیاری از جدا شدگان از جمله آقایان علی قشقاوی، افشین فیروزمند، محمد رزاقی ،  محمد کرمی، محمد حسین سبحانی و بسیاری دیگر… ، دارای زندان های مخوفی  است که از دوره های کوتاه شش ماهه تا دو ساله افرادش را زندانی و شکنجه نموده است  و بسیاری در این زندان ها کشته و یا مفقود الاثر شده اند.

 گروه به حکومت نرسیده ای که بارها و  بارها محاکمات صحرایی برای اعضایش به راه انداخته و متمردان و ناراضیان را محکوم به اعدام می نماید و زندان های متعددی دارد. حتی افراد مطیع و موافقش در کمپ هایی به دور از سایر مردم جهان ، محصور شده  و بدون دسترسی به ارتباطات و خانواده  در کنترل دارد.

این است که چنین رفتارهای دوگانه مدعیان حقوق بشر بر ملا می شود.

گروهی که هم اکنون و حتی پس از توبه از بسیاری از اعمال خشونت بار  وغلط کردن هایش باز هم  رهبر فراری فرقه اش،  سران مملکت را در راستای اهداف صهیونیست ها به ترور تهدید می کند.

درست در زمانی که  دولت های  غربی و حامیان آنها به هیچ یک از قواعد بین المللی پایبند نیستند و برای حمایت  از دولت اسراییل و عربستان حاضرند چشم بر همه جنایاتی که بر ملت های مظلوم فلسطین و یمن  و سوریه روا داشته می شود بپوشند مسلما  تروریست­هایی همچون فرقه رجوی  را هم حمایت  و از جنایات آنها نیز پشتیبانی می کنند.

حال  آمریکا و کانادا  با رفتار  دوگانه و حمایت آمیز خود از تروریست­ها، اعمال سازمان های حقوق بشری و اروپایی را نیز به زیر علامت سوال می برند و بی­اعتباری چنین نهادهای بین المللی،  روشن می شود  همانطور که  برای سالها شاهد محکومیت  یا حرکتی محکم علیه تروریست های القاعده  و داعش  از طرف آنها نبودیم.

 یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23254