• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

فرافکنی فرقه رجوی در مورد کشته شدن سرکرده داعش

  • کد خبر : 22958
  • 31 اکتبر 2019 - 9:59

ترامپ اعلام کرد نیروهای ویژه آمریکا ابوبکر البغدادی و تنی چند از یارانش را طی یک عملیات ویژه در ادلب سوریه به هلاکت رساندند. وی این اقدام را یک موفقیت بزرگ برای خود ودولتش درنابودکردن تروریست عنوان کرد.

البته خبر کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش همه را خوشحال کرده اما باید دید که از اساس  ظهور پدیده داعش به چه دلیل و چرا محدوده اقداماتش منطقه خاورمیانه انتخاب شد؟ قبلا هیلاری کلینتون در رقابت انتخاباتی بند را آب داد و گفت داعش از اساس ساخته وپرداخته آمریکا بود که قطعا به منظور منحرف کردن افکار عمومی از روی جنایات رژیم صهیونیستی بوده است. طبق طراحی از قبل طرح ریزی شده محدوده اقدامات جنایتکارانه داعش منطقه خاورمیانه مشخص شد و رژیم آل سعود هم مامورشد تا به لحاظ ایدئولوژیکی داعش را تغذیه کرده و امکانات مالی و ادوات جنگی را در اختیارش بگذارد کشورهای اروپایی و کشور ترکیه هم راه ورود نیروهایی که می خواستند به داعش ملحق شوند باز کردند رژیم صهیونیستی هم ماموریت مداوای مجروحان داعش را بر عهده گرفت به همین دلیل وقتی  داعش که ادعای مبارزه با کفر داشت حتی یکبار هم در کشورهایی که در بالا نام برده شد عملیات خرابکارانه نداشت .

بنابراین می توان نتیجه گرفت  چون تاریخ مصرف داعش دیگر به اتمام رسیده بود آمریکا تصمیم گرفت تا کار سرکرده آن را برای عدم افشای حقایق علت پدیده داعش و دیگر گروههای تروریستی یکسره کند و مهر باطل شد بر محصول خودش بزند.همانطور که قبلا هم بن لادن سرکرده القاده محصول دیگرآمریکا در افغانستان را کشت . امروزه تمامی افکار عمومی دنیا به این واقعیت پی بردند که از اساس داعش محصول بدشگون خود آمریکا بود .ناگفته نماند که قبل از این با اتحاد وهمدلی وعزم راسخ ایران و برخی کشورهای منطقه  کار داعش تمام شده بود و آمریکا برای پنهان نمودن راز ظهور پدیده داعش مجبور شد سرکرده آن را بکشد .

اما در این میان با وجود تمامی ادله ها و شواهد غیرقابل انکار در مورد اینکه داعش ساخته و پرداخته خود آمریکا بوده و رژیم آل سعود هم از آن حمایت همه جانبه می کرده فرقه رجوی باکمال بی شرمی ضمن نشر سخنان ترامپ در مورد اعلام کشته شدن سرکرده داعش عنوان کرده که داعش محصول کار ایران و سوریه و نوری مالکی بوده ! واقعا خوش خدمتی وکاسه لیسی برای امپریالیسم تا کی ؟  تا کجا چنین فرقه ایی باید در دروغ پردازی بی حیا وبی شرم باشد ؟ انگار نه همین فرقه بود که وقتی  داعش درعراق و سوریه با وحشی گری تمام خونریزی می کرد آنها را رزمندگان انقلابی عنوان می کرد.

البته ازطرفی باید هم به فرقه رجوی برای کتمان حقایق حق داد چون آب و نان حیاتش را همین آمپریالیسم و آل سعود تامین می کنند. اما به نظرمن فرقه رجوی بعد از دستگیری زم و حالا کشته شدن سرکرده جنایتکار داعش حسابی به هم ریخته  چون چنین سرنوشتی را هم برای سرکرده خودشان متصور می بینند و قطعا چنین خواهد شد که نه تنها سرکرده فرقه بلکه تمامی سران آن باید برای حسابرسی درمورد جنایاتی که کردند آماده باشند و آن روز فراخواهد رسید.

یادداشت از: حمید دهدار

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22958