• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

تحلیل های رجوی همیشه به گِل می نشیند

  • کد خبر : 22855
  • 26 اکتبر 2019 - 11:52

اخیرا رجوی از درون غار پیام های زیادی داده است که بیشتر مربوط به درون خود فرقه بوده است. در این پیام ها خطاب به سرکردگان خود آمده : اگر که جنگ شروع شود دیگر کار حکومت تمام است تا به این وسیله به افراد روحیه باخته خود نفسی تازه دهد و به کالبد بی جان اسیران خود بدمد و برای چند صباحی اعضای فریب خورده خود را در زندان اشرف ۳ نگه دارد .
از روزی که ترامپ برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد رجوی گفت معادلات جهانی دیگر به وضع سابق برنمی گردد و فلش به سمت ایران نشانه می رود . منظورش فلش جنگ، تحریم و در نهایت سرنگونی و رسیدن فرقه به تاج پادشاهی.

رجوی تحلیل گر فکر می کرد آمریکا همانطور که به عراق حمله کرد و صدام حسین را سرنگون کرد با ایران هم همین کار را می کند . سرکردگان و نمایندگان فرقه رجوی در آمریکا مقام های ارشد آمریکایی را تشویق به تحریم گسترده علیه مردم ایران ،جنگ و حمله بر علیه ایران می کردند .
رجوی نمی فهمد چه تفاوت هایی بین ایران و عراق وجود دارد . ایران امروز از لحاظ قدرت نظامی در منطقه خاورمیانه بی همتا است  واز لحاظ قدرت موشکی هم در منطقه خاورمیانه بی نظیر و وسعت ایران چندین برابر عراق است .
رجوی باید این را بداند که ایران دارای نفوذ زیادی در سراسر منطقه خاورمیانه است و نیروهای جنگنده زیادی دارد که آمریکا را به زانو در می آورد.

خود آمریکا از قدرت ایران اطلاعات کافی دارد به همین خاطر دست از پا خطا نمی کند. ایران در برابر آمریکا و نوچه های آمریکا در منطقه خاورمیانه دست بالا را دارد و گرنه آمریکایی ها شماره تلفن نمی دادند و وزیرخارجه آمریکا نمی گفت بدون پیش شرط با ایران وارد مذاکره می شویم ولی ایران رد کرد .باز این رجوی و تحلیل های او به گل نشست و مثل همیشه تیرش به سنگ خورد .

یادداشت از:  احمد خاکی

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز کرمانشاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22855