• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

یک عضو جدا شده از فرقه رجوی خطاب به رئیس جمهور آلبانی: فرقه رجوی از جانب مردم ایران به شدت منفور است

  • کد خبر : 22578
  • 09 اکتبر 2019 - 10:38

یک عضو جدا شده از فرقه رجوی خطاب به رئیس جمهور آلبانی نوشت: بازدید شما به عنوان رئیس جمهور کشورآلبانی از مقر فرقه رجوی در حومه تیرانا و حتی ملاقات شما با سرکرده این فرقه، نه نفعی به حال مردم ایران دارد و نه نفعی برای اعضای ساکن در آلبانی، تنها کسانی که از این بازدید نفع می برند همانا مریم رجوی و رهبری فرقه است.

به گزارش فراق، متن نامه علی اکبر راستگو که به صورت سرگشاده منتشر شده را در زیر می خوانید:

حضورمحترم آقای ایلیرمتا

شما در تاریخ ۱۳ سپتامبر۲۰۱۹ ازمحل اقامت اعضای این سازمان در حومه تیرانا بازدید کرده اید.

به عنوان رئیس جمهور آلبانی طبیعتا حق قانونی شما می باشد که از مناطق تحت حکومتتان بازدید به عمل آورده  و از جاری بودن قانون اطمینان خاطر کسب کنید.

از طرف جداشدگان فرقه رجوی همواره از دولت و ملت آلبانی تشکرکرده ایم که افراد بی پناه مجاهدین را در کشورخود پذیرفته و سرپناهی برای آنان در نظر گرفته اند.

بازدید اخیرشما از پایگاه مجاهدین متاسفانه ازجانب این گروه مورد سوء استفاده قرارگرفته و در راستای حمایت شما از این خشونت طلبان تلقی می شود.

جهت تکمیل شناخت شما از این فرقه توجه تان را به موارد زیر جلب می کنیم:

سازمان مجاهدین یک گروه فرقه گرا می باشد که به خاطر موارد گسترده نقض فاحش حقوق بشر اعضای خود (از جمله طبق گزارش دیدبان حقوق بشر) و رفتار خشونت آمیز با منتقدین و اعضای جداشده شدیدا مورد انتقاد است. به خصوص اعضای این سازمان که از کمپ لیبرتی عراق به کشور امن آلبانی پناه آورده اند به شدت تحت هژمونی رهبری گروه قراردارند. مجاهدین تلاش می کنند اعضایشان را در آلبانی تحت کنترل داشته باشند و مانع انتگراسیون آنها با دنیای خارج از سازمان بشوند.

سازمان مجاهدین درعرض سالهای گذشته به خاطرشهرت بد خود به شدت محتاج کسب وجهه بین المللی می باشد. در این زمینه آنها خودشان را بعنوان «مقاومت ایران» توصیف می کنند اما درحقیقت در ایران به هیچ عنوان جدی گرفته نمی شوند. از جانب مردم ایران نیز این سازمان بدلیل همکاری با دیکتاتور سابق عراق صدام حسین بشدت منفورهست. راه حل ارائه شده توسط رجوی بنام «راه سوم» – برای سرنگونی نظام سیاسی در ایران توسط مردم ایران و مقاومت سازمان یافته خود (منظورسازمان مجاهدین) – فقط به این دلیل تخیلی است که که سازمان مجاهدین خلق عملا هیچ پشتیبانی در مردم ایران ندارد و بعد از ۴۰ سال نتوانسته حتی جای پای کوتاهی در صحنه سیاسی ایران باز کند و صرفا حرکات صنفی و اکسیونهای اعتراضی مردم را به نام خود جا می زند که اغلب نیز با اعتراضات شدید تظاهرکنندگان مواجه می شود. البته در اینکه سازمان مجاهدین خلق می تواند یک جایگزین جدی برای حکومت فعلی ایران باشد، صرفا در افکار واهی و پوچ سازمان مجاهدین خلق و لابی آن می گنجد.

فرقه رجوی از داخل پایگاه خود در آلبانی دستور خشونت و آتش زدن اماکن عمومی در ایران را صادر می کند. تصویرزیرازسایتهای فارسی فرقه رجوی گرفته شده و طبق گفته های مسئولین این فرقه دلیلی بر عملیات های روزمره آنها در داخل ایران می باشد. البته برای سازمانی که صدها هزار دلار برای شرکت سیاستمداران غربی در مراسمشان پرداخت می کند، آتش زدن  یک عکس و یا بنر در یک گوشه دورافتاده شهری با پرداخت چند دلار کاری ندارد.

مجاهدین بنقل از شما در سایت های خود نوشته اند:

«رئیس جمهور آلبانی تأکید کرد: این امر همچنین بیانگر وجود یک جنبش گسترده در داخل ایران است…من بسیار تحت تأثیر طرح ده ماده ای خانم رجوی قرار گرفتم زیرا بر آزادیهای بنیادین مبتنی است و بهروزی و دمکراسی برای مردم ایران را تضمین می‌کند. همه ما در آلبانی در حمایتمان از تلاشها و عزم و اراده شما متحد هستیم. »

بنظر می رسد که شما دیپلمات مآبانه سعی کرده اید از زیر بار انتقاد به مجاهدین بگریزید وگرنه مثل روزروشن است که هیچکدام ازاظهارات شما مبتنی برواقعیات نیست. از یک طرف این جنبش گسترده ؟  اگر اقبال مردمی از جانب مردم خودش داشت دست نیاز برای غذا و سرپناه به سوی شما دراز نمی کرد. از طرف دیگر تضمین آزادی آنها برای مردم ایران پیشکششان، در داخل سازمان خودشان آزادی های بنیادین را رعایت کنند. اگر شما گزارش دیدبان حقوق بشر را قبلا ملا حظه کرده بودید هیچوقت این اظهارات را نمی کردید.

تجربه ثابت کرده که همه سیاستمدارانی که به مجاهدین نزدیک شده اند، از طرف رای دهندگانشان مورد بی مهری قرارگرفته اند. به عنوان مثال درسرنوشت نمایندگان پارلمان اروپا نظیر پائولوکازاکا، آلخوویدال کاراکاس و استروان استیونسن از حامیان سرسخت فرقه در این پارلمان می شود ملاحظه کرد که چطور رای دهندگان به این نوع اقدامات می نگرند. هر سه این نمایندگان در اوج فعالیتهای لابی خود برای فرقه رجوی در پارلمان اروپا از طرف مردم کشور خود مورد بغض گرفته و در انتخابات اخیر پارلمان اروپا رد شدند.

آقای رئیس جمهور!

بازدید شما به عنوان رئیس جمهور کشورآلبانی از مقر سازمان مجاهدین در حومه تیرانا و حتی ملاقات شما با سرکرده این سازمان، نه نفعی به حال مردم ایران دارد ونه نفعی برای اعضای ساکن در آلبانی، تنها کسانی که از این بازدید نفع می برند همانا مریم رجوی و رهبری مجاهدین می باشند.

فرقه رجوی می خواهد از شهرت و اعتبارشما، همانطور که با بسیاری از سیاستمداران قبل از شما اینکار را کردند، جهت اهداف خود بهره برداری کنند حتی اگر در این رابطه نردبان ترقی سیاسی شما را بشکنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22578