• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

وطن فروشی خیانت پیشه ها در سازمان ملل / شما نفرین شده ابدی نزد ملت ایران هستید

  • کد خبر : 22537
  • 03 اکتبر 2019 - 10:38

۴۰ سال است که ملت ایران با اتکا به توانمندی خود برای دفاع از حفظ استقلال خود ایستادگی می کند.
این ملت در مقابل خواسته های نامشروع زوگویان بین المللی که دندان تیزکردند تا یکبار دیگر ایران را غارت کنند بها می پردازند اما در مقابل جریانات و گروه های مزدور و وطن فروش سوته دل خارجه نشین به اصطلاح وطنی، طی این چهل سال همواره تلاش کردند تا رکورد جدیدی از وطن فروشی را دربازار مکاره سیاسی عرضه کنند، شاید که خریداری پیدا شود تا آنها را در آینده سیاسی ایران دخیل دهد!
اخیرا در حاشیه اجلاس سالانه سازمان ملل گروهی مزدور و وطن فروش بی مایه ازجمله فرقه تروریستی و خیانت پیشه رجوی تحت عنوان حامیان ایران غیرهسته ایی جمع شدند تا میزان وطن فروشی خود را به نماینده امپریالیسم نشان دهند .
این بوزینه های پست طینت آن قدر به خاطر گذارندن پروسه خیانت آمیز خود پوست کلفت شدند که درتجمع خود علنا ازنماینده امپریالیسم درخواست کردند تا روند ایجاد فشارحداکثری تحریم مردم ایران را ادامه دهند . درمیان آنها فرقه خائن رجوی گوی سبقت در وطن فروشی را از بقیه ربود. علیرضا جعفرزاده نماینده این فرقه تروریستی با برگزاری نشست مطبوعاتی سعی کرد با ارائه مشتی اطلاعات دروغ و با یک صحنه سازی مضحک حمله به تاسیسات نفتی آرامکو را به ایران منتسب کند تا شاید آمریکا را مجاب به حمله نظامی و بمباران ایران کند. واقعا لعنت خدا برآنها باد که حاضرند به خاطر رسیدن به منافع کثیف و پست خود ملت و منابع کشور خود را نابود کنند که لعنت خدا برآنها باد .
حال باید به این وطن فروشان بی آبرو گفت بیچاره ها مطمئن باشید همان امپریالیسمی که برای خوش خدمتی بیشتر برایش دم تکان می دهید خود به بی کفایتی وبی لیاقتی شما برای اداره امور کشوربزرگ ایران واقف است. به همین خاطر یقین داشته باشید که درموعد مقرر و بعد از سوء استفاده ابزاری از شما تکه نان خشکی هم جلوی وجود نامبارکتان نمی اندازند . از طرف دیگر بدانید که با چنین اقدامات خیانت آمیزی هر چه بیشتر خود را نزد ملت ایران از هرقوم و نژادی رسوا و منفورتر خواهید کرد. شما نفرین شده ابدی نزد ملت ایران هستید حال هرچقدر دوست دارید در خارجه زیرسایه امپریالیسم بنشینید و لغزسرنگونی برای رسیدن به نان ونوایی بخوانید.

یادداشت از: حمید دهدار

انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22537