• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

چشم انداز واقعی فرقه رجوی، مرگ در تنهایی و انزواست / وقتی وزیر پیشین حقوق بشر فرانسه در استکهلم متحول شد!

  • کد خبر : 21721
  • 07 آگوست 2019 - 11:00

باز هم مزدوران فرقه رجوی، جوگیر شدند. این بار خانم «راما یاد» وزیر پیشین حقوق بشر فرانسه در استکهلم متحول شد و ظاهرا دلارهای مجاهدین او را منقلب کرد.

«راما یاد» گفته است: «من از اشرف۳ بازگشته‌ام. کلمه عدالت را در اوج نشاندید ، به‌خاطر شما تغییر در چشم‌انداز است»

نزدیک چهل سال است که رهبران شیاد مجاهدین و نوکرانشان می گویند، تغییر در چشم انداز است، این چه چشم اندازی است که هرگز نخواهد رسید؟ پاسخ این سئوال را باید در عملکرد چهل ساله مجاهدین جستجو کرد. سازمانی که کوچکترین انتقاد اعضای خود را با زندان های طویل المدت انفرادی داده است، آیا باید منتظر پیروزی باشد؟
چشم انداز واقعی فرقه رجوی ، مرگ در تنهائی و انزواست. همانطوری که سرنوشت عبرت آمیز رهبر منفور این گروه در سوراخ موش ها رقم خورد، بی شک سایر رهبران و مسئولین ارشد این فرقه باید، منتظر عدم و نابودی در حصارها و تاریکی ها باشند.
شیادی و کلاهبرداری و شیطان صفتی، اصلی ترین وجوه بزک شده این فرقه استبدادی است .اگر به گذشته تاریک این گروه، نظری بیافکنیم، سراسر انشعاب، چنددستگی و قتل های مشکوک را می بینیم.

سال ها به یمن اهرم های نظامی و اطلاعاتی در عراق نیروها را به روز سیاه نشاندند. کوچکترین قدمی هم در راستای اهداف مورد ادعای خود برنداشتند. همیشه گرد مرگ بر قرارگاههایشان پاشیده بود و کمتر تولدی را ما طی سالیان از این سازمان شاهد بودیم، رهبران خونخوار این سازمان، فقط خونریزی را ترویج کردند، فقط سرکوب شدید فرقه ای را رواج دادند. اعضای سازمان اکثرا در سنین جوانی متوقف شده و اکنون با ظاهرهای سالخورده و پیر، از روی ناچاری در اسارت این فرقه در آلبانی به سر می برند.
خود رهبران و مسئولین فرقه به خوبی و بهتر از همه می دانند که نیروهایشان برای چه آنجا هستند. آنها به روشنی می دانند که دیگر نیروهایشان اغلب دوران بازنشستگی خود را طی می کنند و البته خواست رهبران دیکتاتور این گروه است که با اسارت هر چه بیشتر آنها ، به حیات ننگین خود ادامه دهند . چشم اندازی هم که برای تغییر حکومت ایران می بینند ، سرابی است که سالیان آن سراب را در رویاهایشان دیده اند و اینک در باتلاق آلبانی فرو رفتند .
البته قبلا هم مریم این پیش بینی را کرده بود .
این اولین بار نبوده که از چشم انداز جنگ و سرنگونی و تغییر صحبت می شود و مسلما آخرین بار هم نخواهد بود اما در چشم انداز است که فرقه منزوی رجوی در آلبانی ، روز به روز از نیروهایش کاسته خواهد شد ، جداشدن از این فرقه دیگر یک روش روزانه شده است ، مریم باید برای این چشم انداز واقعی ، چاره ای بیندیشد.

یادداشت از: فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21721