• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

شعارفتح تهران توسط رجوی در گذر دوران!  / موها به سفیدی گرایید، کمرها خم شد، چشم ها بینایی خود را از دست داد

  • کد خبر : 21359
  • 23 جولای 2019 - 13:00

مریم رجوی درجریان خیمه شب بازی ۲۳ تیرماه درمقراشرف ۳، که از حضور چند رجل پیر و پاتال و اجیرشده به شوق آمده وجو زده شد شعار داد که بزودی ایران را پس خواهیم گرفت.

البته آنچه به شعر، شعار و تحلیل های آب دوغ خیاری این جماعت برمی گردد آنها از سال  ۶۰تا کنون هزاران بار وعده سرنگونی داده و به همین میزان هم تهران و ایران را فتح کرده اند.

در سال ۶۵ که مسعود رجوی به دامان صدام در بغداد پناهنده شد درپیام تودیع اش گفت آمده ام تا برافروزم آتش درکوهستان ها  وبعد با تشکیل ارتش کوچکی در دل ارتش صدام که تمام امکانات لجستیکی، جنگ افزار، منابع مالی و آموزش آن توسط دیکتاتور ملعون عراق تامین می شد ادعا کرد به زودی ارتش آزادی بخش ملی، تهران را فتح خواهد کرد.

بعد هم عملیات فروغ و شعار فتح  ۴۸ ساعته تهران با واحدهای راهگشا و نشاندن مریم روی دوش قهرمانان و بردنش به تهران و خلاصه انواع و اقسام خواب های شتر پنه دانه ایی.

بیش از ۳۰ سال است که اعضای بخت برگشته را سرکار گذاشته است.

موها به سفیدی گرایید، کمرها خم شد، چشم ها بینایی خود را از دست داد، دهها نفر در مقر به خاطر ابتلا به انواع بیماری ها جان خود را از دست دادند و روزانه به خاطر چند دقیقه تاخیر اعضا را تحت شدیدترین حسابرسی قرار دادند که حرکت ارتش آزادی بخش پشت چند دقیقه تاخیر تومانده است و تا نشست های انقلاب و اعتراف به کارهای نکرده و مقصراصلی نبردن مریم به تهران، زمان و دوران چرخید و این شعار فتح تهران ادامه داشت.

آن زمان حمایت های صدام بود و پشتیبانی مالی ،لجستیکی،هوایی و زمینی ارتش عراق و هیچ غلطی مریم رجوی وهمسرمفقود الاثرش نتوانست بکند، اکنون دریک دهکده دورافتاده با هزاران کیلومتر فاصله و مشتی پیر وپ اتال که کلکسیونی از کمری ها، معده ای ها، دستی ها وپایی ها وگردنی ها که روزانه تعدادی از این بیچاره ها یا افقی می شوند یا عمودی از اشرف ۳ فرار می کنند.

نکته جالب این  است که هنوز تکلیف شوهر مفقودش مشخص نیست. خلق جهان می خواهد بداند این چه رهبری است درحالی  که شرایط برای باز پس گیری ایران فراهم شده چرا از قبرمجازی اش بیرون نمی اید؟ مگر نباید رهبری، قیام شکل گرفته درخطیرترین سرفصل ها را برعهده بگیرد؟ این سوالاتی است که ذهن هر ناظربیرونی را به خود مشغول و تناقضات اعضای پاک باخته را شدت می بخشد. باید خطاب به مریم رجوی گفت تو جلوی فرار و ریزش نیروهایت را بگیر پس گرفتن ایران پیشکش.

رستم البوغبیش – عضو جداشده از فرقه رجوی

انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21359