• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

منافقین چه وقت می گریند و می خندند؟

  • کد خبر : 21331
  • 22 جولای 2019 - 10:50

این روزها که کشورهای آمریکا، اسرائیل و عربستان منافع مشترکی در عربده کشی علیه ایران دنبال می کنند مدام بهانه های ضد انسانی برای تولید ترفندها و تاکتیک های جدیدشان جور می کنند و مارک های تروریستی به ملت ایران وارد می کنند تا آنها را تسلیم و به حقارت بکشانند .دراین بین خائنانی به نام فرقه رجوی به سرکردگی مسعود ومریم رجوی با جست وخیزهای میمون وار به این سو وآن سو خود را درنقش بوزینه نشان می دهند و نقش شمشیر تیزکن دشمنان ملت ایران وآتش بیار معرکه شده اند و دراین چنین پروسه ای است که خائنان می خندند .
رجوی با تمام هست ونیست خود به یک چیز افتخارمی کند وآن این است که می گوید این ما بودیم که اسباب تحریم ها علیه ملت ایران را از روزاول فراهم نمودیم و به جاسوسی وخیانت علیه منافع ملی ملت ایران افتخارمی کند .
البته این خصلت و ذات رجوی ها است که در هر مقطعی برای هر قدرتی که تکه استخوانی برایش انداخته باشد انجام وظیفه نماید .
رجوی در دوران جنگ ایران وعراق افتخارش این بود که با فریاد بدون سانسور بگوید او و رزمندگان مجاهد می روند ازپشت جبهه ایران فیلم تهیه می کنند وبه ارتش عراق می فروشند تا آدم بیشتری کشته شود و همچنین افتخار می کرد  که نیروهایش تحت نام ستاد داخله آدرس تجمع ها و پناهگاه های مردم عادی در داخل ایران را به هواپیماهای عراقی و سایت های موشکی می دهند و می گویند کجاها باید شیمیایی به کار گرفته شود .
این روزها روزهای طلایی خائنان است . اکنون مریم قجر داعشی برای آمریکا وصهیونیسم وعربستانی ها هرغلطی می کند که جنگ صورت گیرد .
گریه فرقه جاسوسی ازاین است که ایران هواپیمای آمریکا را ساقط می کند!
فرقه رجوی چندین توطئه در اروپا مبنی برعملیات تروریستی به نام ایران می سازد اما این توطئه ها کسی را نمی فریبد و باز درچنین جاهایی خائنین خون گریه می کنند .
رجوی تمام امیدش را به ناو اعزامی بولتون به خلیج فارس بسته بود وسرنگونی واشغال ایران وتحقیر ملت ایران را درچشم انداز می دید اما زمین گیرشدن همه آنها در ۲۰۰کیلومتری خلیج فارس و التماس برای مذاکره برای خائنین قابل فهم وقبول نیست و گریه می کنند .
سقف تحلیل ها و ترفندهای فرقه خائن به کوتاهی عقل وشعور رهبری خائن همان فرقه است . اکنون مریم قجر فکر می کند با یک چنین توطئه های کودکانه ای می توان سر سیاست را کلاه گذاشت .
درحالی که شخص رجوی از هر کسی بهترمی داند که از آنها فقط در کادر و  چارچوب یک خائن به ملت و مملکت خود استفاده می شود و خبری از هیچ چیز نیست .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز کرمانشاه

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21331