• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

انتقام کثیف فرقه رجوی از جدا شده ها در جنگل های «بوسنی» / رابط های فرقه، جدا شده ها را در چنگال آدم ربایان رها می کنند / وضعیت جسمی خطرناکِ «سعید نوروزی» و «احمدعلی دلاور»

  • کد خبر : 21242
  • 16 جولای 2019 - 22:45

فرقه رجوی به منظور انتقام کثیف از افرادی که اخیرا از آنها اعلام جدایی نمودند، نقشه شومی طراحی کرده است.به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، این نقشه بنا بر این برنامه ریزی شده که افراد زیادی وجود دارند از فرقه جدا شده اند اما به دلیل ترس از قطع کمک مالی هنوز با فرقه در ارتباط هستند و اعلام جدایی رسمی نکردند.
سران فرقه به شدت از برخورد این افراد با جامعه آزاد در آلبانی و جداشده های مستقل که علیه این فرقه فعالیت می کنند واهمه دارند به همین دلیل به دنبال طرح انتقال این افراد به خارج از آلبانی و کشورهای اروپا هستند.
در این طرح شوم رابط های فرقه به جدا شده ها وعده زندگی آسان در کشورهای اروپایی را داده و در مسیر انتقال آنها را در چنگال قاچاقچی ها و آدم رباها رها می کنند.
فرقه رجوی همچنین به خوبی می داند که اعضای جدا شده در جامعه آزاد از تمامی خیانت ها و جنایت های فرقه در طول ۴۰ سال آگاه خواهند شد به همین جهت مزدوران فرقه با روش های خاص و با شیادی خود را به این افراد رسانده و به آنها می گویند در صورتی که اعلام جدایی رسمی نکنید فرقه به نحو شایسته از شما در آلبانی و حتی کشورهای اروپایی حمایت خواهد کرد. مزدوران فرقه حتی به آنها می گویند از طریق افراد ما و با هزینه فرقه می توانید از آلبانی خارج شوید.
بر اساس گزارش های رسیده به فراق، چند روز پیش افرادی به نام های سعید نوروزی و احمدعلی دلاور با همین روش، گرفتار آدم ربایان بین المللی شدند.
ماجرا به این شرح بوده که آنها توسط رابطین فرقه از آلبانی خارج شده و بلافاصله در جنگل های بوسنی تحویل قاچاقچیان و سارقان بین المللی شدند. این افراد پس از ضرب و جرح شدید توسط آدم ربایان و گرفتن کلیه مدارک و پول هایشان به وضعیتی در حد مرگ رسیدند.
این دو نفر هم اکنون در بیمارستان کشور بوسنی با وضعیت جسمی خطرناک بستری شدند و سعید نوروزی هم پس از چند روز هنوز بیهوش و در کما است.
این مورد نمونه ای از انتقام کثیف فرقه با افرادی است که روزی در خدمت آنها بوده اند.
همچنین فرقه در روشی دیگر با شگردهای خاص خود این گونه افراد را که به صورت قاچاق از آلبانی خارج می کند تحویل نیروهای پلیس و امنیتی داده و آنها در نهایت به جای کشورهای اروپایی به زندان های آلبانی، یونان و یا بوسنی می رسند.
تعطیلی کمیساریای عالی سازمان ملل در آلبانی و حمایت دولت مستقر در این کشور از فرقه رجوی، موجب اعتراض شدید جداشده های مستقل است و آنها رفتارهای کثیف فرقه را نتیجه آن می دانند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21242