• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سیرک گردانی از ویلپنت پاریس تا ناکجاآباد

  • کد خبر : 20941
  • 15 ژوئن 2019 - 10:15

فرقه تروریستی رجوی سال های زیادی است که به مناسبت و گرامیداشت ۳۰ خردادماه سال ۱۳۶۰ سرآغاز نفرت و خشونت در ایران، نمایش و جنجال به پا می کند.

خردادماه سال ۱۳۸۲ که صدام حسین دیکتاتور عراق در جنگ شکست خورد و بسیاری از تروریست های صدام حسین به فرانسه پناه برده و شروع به توطئه و پولشویی و قانونشکنی کردند، پلیس فرانسه با در دست داشتن اسناد فراوان به مقر معروف فرقه در شهرک اور حوالی پاریس، حمله برد و ضمن دستگیری مریم قجر سرکرده تروریسم بیش از ۱۶۵ تن از تروریست های دیگر را دستگیر و روانه زندان کرد که به همین مناسبت یعنی ایام دستگیری و سپس آزادی مریم قجر از زندان فرانسه که مرگ و خودسوزی تعداد دیگری از قربانیان را به دنبال داشت، گل بود و به سبزه نیز آراسته شد و این دو مناسبت، دلیلی برای گرد و خاک کردن هر ساله فرقه در ویلپنت پاریس، شد.این نمایش های پوشالی با حداکثر هزینه و جمع آوری پناهندگان کمپ ها از سراسر اروپا و شهروندان آسیایی و اروپایی و آسیایی، به فرانسه برگزار می شد تا کارناوال نفرت و خشونت را پر رنگ تر نشان دهند.  همچنین، سیرک ویلپنت، بهانه ای بود تا دلارهای فراوان از جیب سعودی ها و اربابان دیگر به جیب جنگ طلبان آمریکایی به بهانه چند دقیقه سخن پراکنی در باب نفرت و جنگ، ریخته شود.

سال ها از این نمایشات مسخره و تهوع آور و ضد ارزش های انسانی و حقوق بشری، گذشت تا این که سال گذشته فرقه رجوی که در عراق و زیر دست صدام حسین شیوه های سوء استفاده را آموخته بودخواست از حربه ویلپنت پاریس، استفاده دیگری نیز بکنند و به اصطلاح هم از توبره و هم از آخور بخورد.

فرانسه وقتی دید فرقه رجوی به بهانه نمایش ویلپنت بحث بمب گذاری و ترور و خودزنی های دیگر را به راه انداخته و دارد مناسبات میان ایران و اروپا، را با این حربه های کهنه و نخ نما به هم می ریزد و از امکانات اروپایی ها بر علیه خودشان و به نفع اسراییل، عربستان و آمریکا و به نفع جنگ، استفاده می کند عذر مهمان ناخوانده را خواست چون که نیک دانستند، مهمان از فرصت و صبر و تحمل و دموکراسی و حقوق بشر و قانون آنان بر علیه خود آن ها و به نفع جنگ و تروریسم، استفاده می کنند.

با این وجود که دولت فرانسه به قصد و نیت فرقه پی برد و پاسخ منفی به آنان داد تا دمب شان را رو کول شان گذاشته و جای دیگری را جهت سوء استفاده و گرد و خاک کردن پیدا کنند، مجاهدین اما این بار تنها در راستای فرامین جدید ارباب و روحیه دادن به نیروهای روحیه باخته، دست به کار شدند و امسال قرار است مراسم پاسداشت نفرت و خشونت خود را در روز شنبه ۲۵ خرداد در کشور بلژیک بر پا کنند .

لذا ما با تجربه ای که طی سالیان دراز از اعمال و رفتار مجاهدین خلق در اروپا به دست آوردیم و در عمل به چشم دیدیم به دولتمردان اروپایی و به ویژه دولتمردان بلژیکی هشدار و اندرز می دهیم که نمایش های فرقه رجوی در اروپا و با استفاده از قانون و دموکراسی، صرفاً نیات آزادی و ابراز وجود و مقاومت و اعتراض بر علیه حکومت ایران را بر نمی تابد بلکه آنان اهداف بی شمار دیگری در دست و در حال اجرا دارند که در ابتدا، تحمیق و فریب اعضای اسیرشان در آلبانی و سپس نیات و مقاصد سیاسی بر علیه قانون و دموکراسی و حقوق بشر است.

در خاتمه آنها ناچارند در مقابل اربابان شان مقاصد و نیات سیاسی و جنگ طلبانه آنان که تضاد و جدایی مابین ایران و اتحادیه اروپا، است را به پیش ببرند لذا مجاهدین خلق از هر عمل و رفتار و آکسیونی در اروپا مقاصد انسانی و سیاسی و حقوق بشری، ندارند بلکه دقیقاً مقاصد جنگ طلبانه و تروریستی، را تبلیغ و اشاعه می کنند.

در دسامبر سال ۲۰۱۷ که مریم قجر سرکرده تروریسم در پارلمان اروپا قصد سخن پراکنی در باب حقوق بشر کذایی را داشت اتفاقاً در همان پارلمان اروپا اقدام به ترور و ربایش اعضای ایران فانوس نمود که خوشبختانه تیرش به سنگ خورد و نتوانست اربابان عرب خود را راضی نماید. با آرزوی جهانی بدون جنگ و خشونت و ترور، بدون فریب و دسیسه و توطئه.

انتهای پیام / ایران فانوس

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20941

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»