• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

دسیسه های جدید فرقه رجوی علیه اعضای جداشده در آلبانی

  • کد خبر : 20886
  • 10 ژوئن 2019 - 11:24

سیمای اختناق فرقه رجوی شنبه ۱۸ خرداد ماه در بخش خبری خود مصاحبه علیرضا جعفرزاده با شبکه العربیه را پخش کرد که طی آن نماینده این فرقه در آمریکا با کلی گویی و طرح ادعاهای سخیف و بی پایه مدعی شد که دولت ایران به دنبال برنامه ریزی برای اقدامات تروریستی در آلبانی علیه این فرقه می باشد.ادعای کذب جعفرزاده بخشی از ادامه توطئه های چند ماه اخیر در راستای اعمال فشارهر چه بیشتر براعضای جدا شده و به منظور تسلیم در قبال زد و بندهای رهبران این فرقه می باشد.
در حدود دو ماه پیش سرکردگان فرقه رجوی در جریان یک توافق پنهانی بی شرمانه با کمیساریا و دولت آلبانی رمسا شعبه رسیدگی به امور پناهندگان در آلبانی را بستند تا بدین ترتیب اعضایی که از این فرقه جدا می شوند مرجعی برای مراجعه نداشته باشند و درنهایت تحت فشار برای حل امورات معیشتی و خدمات درمانی ودارویی خود به فرقه مراجعه نمایند. شروط فرقه هم برای کمک مشخص است تن دادن به همکاری، خودفروشی وجاسوسی علیه دیگرجداشده ها، موضوعی که هیچ انسان با شرافتی حاضر به انجام آن نیست.
البته هدف سران فرقه اعمال فشار وایجاد یک شرایط سخت معیشتی براعضای جداشده و در نهایت تلاش برای جلوگیری از جدایی اعضای تحت اسارت در مقر اشرف سه می باشد.
آنهایی که از سیاست های سرکوب گرایانه و دروغ گویی های فرقه به تنگ آمده اند و به دنبال راه گریزی از این وضعیت می باشند در مقابل این دسیسه های ضدانسانی اعضای جداشده هم بیکارنشده اند و با تظاهرات واعتصابات گسترده صدای خود را به گوش مردم آلبانی و وجدان های بیدار رسانده و تا این لحظه علیرغم تحمل فشارها وکمبودهای دارویی ومحرومیت از خدمات پزشکی قهرمانانه مقاومت کرده اند.
در آخر جا دارد اشاره ای هم به سوابق ننگین «علیرضا جعفرزاده» که به عنوان یک مزدور اجیرشده در فاکس نیوز به کار گرفته شده داشته باشیم. جعفرزاده همان مزدوری است که اطلاعات و مختصات قرارگاه های فرقه را درعراق در اختیار ارتش آمریکا قرار داد که براساس همین اطلاعات و بدنبال حمله هوایی نیروهای ائتلاف، تعداد زیادی از اعضا کشته شدند.
وی همان شخصی است که اطلاعات فعالیت های صلح آمیز هسته ایران که از کانال سرویس جاسوسی موصاد به دست آورده بود را به منظور تحریک کشورها والقاء دروغین فعالیت اتمی ایران و به منظور دامن زدن به یک جنگ علیه مردم ایران به دولت آمریکا گزارش کرد.
عمل خائنانه وننگینی که به قول اسکات ریتر بازرس و دستیار هان بلیکس رئیس سازمان انرژی اتمی حتی سلطنت طلبان مخالف نظام اسلامی به آن تن ندادند.
حال مزدور جعفرزاده با این کارنامه مشعشه در خیانت، جاسوسی و مردم فروشی مدعی است دولت ایران درصدد اعزام خرابکار و عملیات تروریستی در داخل آلبانی است تا بدینوسیله با فریب افکار عمومی و دولت آلبانی فشار هرچه بیشتری براعضای جداشده وارد ومانع از حمایت افکار عمومی از آنها گردد. ولی به دلیل مقاومت قهرمانه وعزم جزم اعضای جدا شده درجهت فروپاشی این فرقه ضدانسانی این ترفند راه به جایی نخواهند برد و دیر نیست روزی که اعضای جداشده بند از بند این فرقه پلید جداسازد و آن را به زباله دان تاریخ بسپارد.

یادداشت از: علی اکرامی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20886