• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

خبر بد برای سران بی وطنِ فرقه رجوی

  • کد خبر : 20883
  • 09 ژوئن 2019 - 13:54

حتما که اخبار تحولات ایران و آمریکا را دیده و شنیده اید و آنها را دنبال می کنید. از پاره کردن برجام ، آوردن بمب افکن ها و ناوگان لینکن به دهانه خلیج فارس و نشست سران عرب و در نهایت آخرین خبری که در صدر اخبار جهان آمد این بود که وزیر خارجه آمریکا گفته حاضر است تا با ایران مذاکره بدون پیش شرط بکند. این خبری است که همه را دچار تعجب کرد زیرا همین آقای وزیر ۱۲ شرط اساسی گذاشته بود که در صورت قبول این شرایط از طرف ایرانی حاضر به مذاکره است.آقای وزیر ناگهان از تمام خواسته های خودش عقب نشینی کرد و گفت که بدون شرط آماده مذاکره است و طرف ایرانی هم که قبلا همین را خواسته بود، پس باید در این روزها منتظر شروع مذاکراتی باشیم.

از طرفی جان بولتون که مدتی است سکوت اختیار کرده و از مواضع جنگ طلبانه اش عقب نشسته و دیگر مثل قبل بر طبل جنگ طلبی نمی کوبد و همینطور نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، در مجموع سر این افراد به سنگ خورد و از مواضع سفت و سخت روزهای اول عقب نشینی کردند.

فقط مانده برخی سران عرب که فعلا بر مواضع ضد ایرانی خود هستند و تلاش می کنند که آمریکا را در حفظ مواضع روزهای اول نگه بدارند ولی گویا سیاست کاخ سفید شکل دیگری از کار را به خود گرفته است، حال باید منتظر ماند و دید که در پایان چه خواهد شد.

روشن است که خبری از جنگ نخواهد بود و این خبر خوبی برای جنگ طلبان به ویژه سران بی وطن فرقه رجوی نیست که خیلی تلاش کردند تا شیپور جنگ ایران و آمریکا به صدا در آید تا بلکه پشت تانک های آمریکائی بیایند و حکومت را به دست بگیرند، الحق که شتر در خواب بیند پنبه دانه.

دوران عجیبی است هر کسی و هر جریان و هر گروهی روی اصلی خودش را به نمایش می گذارد و معلوم می شود که مواضع آنان چه بوده است.

بخشعلی علیزاده / انجمن نجات مرکز تهران

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20883