• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فرقه پوشکی رجوی همیشه دست خالی به غار تنهایی خود بر می گردد

  • کد خبر : 20380
  • 25 آوریل 2019 - 12:09

کل ماجرا مشخص است؛ ترامپ برای پیروزی رفیق کودک کشش در انتخابات اسرائیل و به درخواست وی، سپاه را در فهرست گروه های تروریستی قرار داد. این کار نه به واسطه ماهیت تروریستی سپاه بلکه به دلیل ایجاد آرامش خیال نسبی برای نتانیاهو بود، والا چه کسی یا کدام دولت است که نداند کارنامه حضور سپاه در عراق و سوریه تا چه اندازه به نفع مردم این دو کشور و زدودن تروریسم از منطقه موثر بوده است. این مهم تا حدی است که حتی خود ترامپ هم مجبور به اعتراف آن شده است.پس مشخص است که حتی دشمنان شماره یک نظام هم به توانمندی و قدرت و تاثیر حضور سپاه در منطقه وقوف و اعتراف دارند.

البته خود ترامپ هم می داند که حساب سپاه با دیگر گروه هایی که در این لیست قرار داده کاملا متفاوت است. به عبارتی بهتر، وقتی تعداد زیادی از سیاسیون آمریکا و جهان ترامپ را از این اقدام منع کرده اند، مشخص است که خواسته اند او را از عقوبت رویارویی مستقیم با سپاه برحذر دارند؛ نسخه و توصیه ای که تاکنون از سوی این افراد برای هیچ کدام از گروه های تروریستی پیچیده نشده بود زیرا در صورت درگیری و برخورد با سپاه، قطعا نیروهای آمریکایی به سادگی راه در رو را نخواهند یافت. در این میان مشخص است که نیروهای آمریکایی نیز تشنه رویارویی با سپاه نیستند و هماهنگونه که فرمانده نیروهای دریایی آمریکا در خلیج فارس اعلام کرده، مناسبات آنها در خلیج فارس هیچ تغییری نکرده و این یعنی اینکه آنها به دلیل عدم علاقه به مقابله مستقیم با نیروی دریایی سپاه، همچنان برای عبور از تنگه هرمز مجبور به ارائه گزارش به نیروی دریایی سپاه هستند.

در تحلیلی دیگر آمریکایی ها می دانند نیروهای زبده سپاه نه ترسی از رویارویی با آمریکا را دارند و نه همانند داعش و سایر نیروهای تروریستی توان سازماندهی پایینی دارند.

تا اینجای کار تکلیف روشن است اما از آنجایی که فرقه زپرتی و پوشکی منافقین همانند لاشخورها برای نشان دادن خود استفاده می کنند، بهتر است برای تفنن هم که شده، قدری مواضع این فرقه مرده را نقد کنیم.

ابراز وجود این فرقه زپرتی منافقین و خوشحالی آنها نه حس رضایت ترامپ و نتانیاهو را بیشتر می کند و نه تغییری در جایگاه منافقین ایجاد خواهد کرد. آنها که تلاش می کنند از آب گل آلود هر قصه ای ماهی بگیرند، در نهایت همیشه دست خالی به غار تنهایی خود بر می گردند. به یاد بیاوریم چقدر در عراق دست و پا زدند که بمانند، آخرش چه شد؟ پیش از آن و سال ها قبل از آن کشتند، ترور کردند و سوزاندند، آخرش چه شد؟ حالا هم در پارکینگ بی اهمیت اروپا (آلبانی) خسرالدنیا هستند، هر چقدر هم که توییت کنند و پول بدهند و رباط فعال کنند و میتینگ برگزار کنند، آخرش که چی شود؟ همین آش بدبختی و همین کاسه نکبت است و بس.

گیرم که این لیست بدترین لیست کره زمین باشد، که نیست. منافقین چه طرفی می بندند از این اوضاع؟ آنها نه زوری دارند و نه غمزه ای (مشتی پیر و پاتال هستند که همانند دوران صدام زنانشان بر و رویی ندارند برای تقدیم چند شبانه روز به افسران ارشد رژیم بعث) نه وزنه ای هستند و نه وزانتی دارند. تنها لاشخورهایی هستند که درندگان به ترحم باقی غذایی جلوی آنها پرت می کنند، آیا غیر از این است؟ بعد از این هم غیر از این نخواهد بود. وقتی می گوییم جایگاه آنها برای دشمنان ایران فرقی ندارد، به گزاف نگفته ایم. کارکرد این فرقه پوشکی در حال حاضر بیشتر از حد صدور بیانیه و برگزاری میتینگ های گران اجاره ای نیست.

برای این اتفاق مریم قجر رجوی باز هم فیلش یاد هندوستان کرده و حرف هایی زده که باز هم مرغ پخته را به خنده واداشته است. او در حالی که تروریست نامیدن فرقه اش را انحراف عظیم در مبارزه با تروریسم نامیده است، از فرقه اش به عنوان مهم ترین جنبش ضد تروریستی و ضد بنیادگرایی نام برده است!

مشخص است که او باز هم از این محمل برای پخش رپرتاژ پیام بازرگانی جهت فرقه پوشکی اش استفاده کرده است: «اکنون زمان آن فرارسیده که مقاومت ایران برای سرنگونی حکومت آخوندی و استمرار دموکراسی در ایران به رسمیت شناخته شود.» اینکه چیزی را فریاد می زنیم باید به توان و نظام جسمی خودمان هم دقت کنیم. آیا این فرقه توان و نظام جسمی چنین کاری را دارد؟ خارج از فرض که نیست، اگر فرض کنیم اعضای این فرقه زپرتی برای این مسئله به رسمیت شناخته شوند و قرار باشد برای نبرد راهی ایران شوند، قطعا حال و روز امروزشان بسیار متفاوت از شکست مفتضحانه مرصاد است و بسیار عقب تر از آن زمان هستند. وقتی قرار باشد به خیال خودشان راهی ایران شوند حتما باید چند تریلی پوشک به همراه داشته باشند. از آنجا که اعضای این فرقه توانی برای سلاح به دست گرفتن ندارند، توصیه می شود برای حضور در میدان نبرد و برای جلوگیری از لرزش دستانشان در هنگام تیراندازی، یک همراه برای هر نفر و برای کنترل بی اختیاری و استفاده از قرص های آلزایمر و فشار خون هم همراه دیگری به ازای هر نفر داشته باشند.

رجوی و پس مانده فرقه اش فکر می کنند با این اقدام، باران خوشبختی بر سر آنها فرو ریخته است؛ هنوز نمی دانند آنچه بر سرشان می بارد چیزی جز فاضلاب سرویس های بهداشتی دشمنان ملت ایران نیست.

و خلاصه کلام اینکه این روزها،  هم درگیر سیل هستیم و هم دشمنان با این اقدامشان تلاش برای عقده گشایی شان را به حداکثر رسانده اند. منافقین اما نیستند و نخواهند بود که ببینند چه اتحاد و یکدلی بین مردم ایران رقم زده شده است.

مهدی عسکری

انتهای پیام / بنیاد هابیلیان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20380

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی