• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

راز حضور نمایندگان مجلس کانادا در همایش فرقه رجوی لو رفت /  فعالیت پوششی فرقه رجوی در کانادا با عنوان «انجمن ایران دموکراتیک»

  • کد خبر : 20354
  • 22 آوریل 2019 - 13:13

طبق اسناد منتشر شده، فرقه تروریستی رجوی، ۵۸ هزار دلار برای سفر نمایندگان مجلس کانادا به فرانسه پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، بر اساس گزارش منتشر شده توسط موسسه « آی سی ژورنال»  (IC Journal) نیمی از این نمایندگان از حزب لیبرال و نیمی از حزب محافظه کار بوده اند.  همچنین سه نفر از نمایندگانی که در سال های گذشته در همایش سالانه فرقه شرکت کرده اند در حال حاضر در مقام وزارت در کابینه دولت کانادا حضور دارند.

همچنین گزارش های منتشر شده از هزینه های پرداخت شده توسط فرقه تنها شامل نمایندگان فعلی مجلس می شود و هزینه های مربوط به شرکت و سخنرانی افرادی مانند نخست وزیر سابق کانادا «هارپر» یا وزیر امور خارجه سابق کانادا «جان برد» به صورت عمومی گزارش نمی شود.

در این گزارش آمده است، از نمایندگان فعلی مجلس کانادا نماینده لیبرال «جودی اسگرو» Judy Sgro)) بیش از سایر نمایندگان در کنفرانس فرقه در پاریس شرکت کرده و در برنامه های گروه های نزدیک به فرقه در کانادا نیز به طور مداوم شرکت می کند.نمایندگان مجلس کانادا طبق قانون باید تمامی سفرهایی که از طریق سازمان های مختلف دعوت می شوند و هزینه ای که برای این سفرها این سازمان ها پرداخت می کنند را به دفتر بازرس ویژه مجلس گزارش کنند.

یکی از نکاتی که در بررسی اسناد مربوطه سوال برانگیز است حضور خانم «جودی اسگرو» در کنفرانس سال ۲۰۱۶ مجاهدین در پاریس است. با وجود اینکه وی سال ۲۰۱۶ در کنفرانس شرکت داشته، هیچ گزارش هزینه ای از این سفر ثبت نشده است.

دفتر «جودی اسگرو» در تماس تلفنی «آی سی ژورنال» درباره اعلام نظر وی درباره فرقه رجوی، دلیل حمایت از این گروه و جزئیات حضور در سال ۲۰۱۶ حاضر به پاسخ گویی نشد.

فرقه رجوی تا سال ۲۰۱۲ به عنوان یک گروه تروریستی در کانادا شناخته می شد اما در سال های اخیر نمایندگان فعلی و سابق مجلس کانادا از مهمانان همیشگی کنفرانس سالانه این گروه در فرانسه هستند. بر اساس گزارش های منتشر شده توسط پارلمان کانادا سازمانی به نام «انجمن ایران دموکراتیک» یا « Iran Democratic Association»، که وابسته به فرقه است، در سال های اخیر حداقل ۵۸ هزار دلار برای سفر نمایندگان مجلس کانادا و همراهان آنها به فرانسه و شرکت در کنفرانس این سازمان هزینه کرده است.

https://youtu.be/XG6bAaMVWNY

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20354

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی