• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

مادر رنج دیده و چشم انتظار ۳ عضو اسیر در فرقه رجوی: بدون اینکه شما را ببینم تسلیم مرگ نخواهم شد / سعی کنید خودتان را نجات دهید + فیلم

  • کد خبر : 20254
  • 14 آوریل 2019 - 11:15

مادر چشم انتظار سه عضو اسیر در فرقه رجوی برای فرزندان خود پیام ویدئویی منتشر کرد.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی، پیام خانم حمایل غنی زاده را در زیر مشاهده می کنید:

سلام مهری عزیز (مهری سعادت )، ناهید ( ناهید سعادت )، محمود (محمود سعادت )، قربون هر سه تاتون بشم ، شما حتما فکر می کنید که من چون سنم زیاده ، تا حالا مردم اما من منتظر شما هستم ، بدون اینکه شما را ببینم ، تسلیم مرگ نخواهم شد.

سعی کنید خودتان را از آنجا نجات بدهید ، سران شما قدرت طلب هستند ، آنها ( سران فرقه رجوی ) فقط دنبال فدا کردن شما هستند تا از طریق آن خون ها به قدرت برسند . اما مطمئنم هیچ وقت به قدرت نخواهند رسید، برای اینکه به اصول دمکراسی پایبند نیستند ، اگر رهبران شما دمکراتیک بودند ، اجازه یک تلفن زدن را به شما می دادند ، حداقل در روز مادر یک تبریک برای من می فرستادید .چرا برای سال نو اجازه زنگ زدن وتبریک گفتن را نمی دهند؟ سران شما به هیچ چیز اعتقاد ندارند ، آنها به خاطر منافع خودشان ، شما را نگه داشتند ، من ازشما خواهش می کنم ، مثل بقیه اسراء که آمدند و نجات پیدا کردند ، شما هم خودتان را نجات بدهید ، چشم به راه شما هستم ، عمرتان را تلف کردید و رفت ، لااقل این آخر، بیائید ودر کنار ما باشید ، مرحم زخم های ما باشید، روی چشم ما جا دارید ، فکر نکنید که شما را فراموش کردیم ، این شما هستید که ما را طرد کردید، مسعود رجوی اگر یک فرد دمکراتیک بود ، می فهمید که اگر یک نفر به پدر و مادرش که او را متولد کردند ، وفا نکند ، عاقبت به اوهم وفا نخواهد کرد.

مسعود رجوی ، اگر تا امروز قدرت فهم این بدیهیات را نداشته است، پس هیچ وقت هم فهم نخواهد کرد. او فقط شما را نردبانی برای رسیدن به قدرت می داند و بس.

من پیشاپیش رسیدن سال نو را خدمتتان تبریک عرض می کنم ، امیدوارم در سال جدید انتخاب های عاقلانه و جدید داشته و زندگی جدیدی را برای خود رقم بزنید وخود را نجات بدهید .

مادر چشم انتظارتان

حمایل غنی زاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20254