• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

پیام های نوروزی جمعی از جداشده ها و خانواده های اسیران فرقه رجوی

  • کد خبر : 20059
  • 21 مارس 2019 - 9:34

جمعی از جداشده های فرقه رجوی و خانواده های اسیران به عزیزان خود در آلبانی، پیام های ویدئویی ارسال کردند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، بخشی از این پیام ها که توسط مرکز انجمن نجات کشور منتشر شده به شرح زیر است:مسعود تقی پوریان، عضو جدا شده از فرقه رجوی: منافع ملی خود را به کشورهای بیگانه نفروشیم

https://www.nejatngo.org/fa/posts/29580

من مسعود تقی پوریان هستم .
من سلام عرض می کنم ، عرض ادب دارم خدمت دوستان سابق خودم که الان در آلبانی در پایگاه اشرف ۳ حضور دارند.علی الخصوص سلام مخصوص دارم خدمت خاله عزیزم ، خانم اشرف آوری ، امیدوارم که با توجه به تعیین تکلیف نه چندان نا خوشایند برای فرقه رجوی ، همه دوستان و خاله عزیزم ، تصمیمات جدی بگیرند برای شفافیت سرنوشت آتی خودشان ، خودشان را رها بکنند ، تصمیم بگیرند که طبق امامان ما ، آموزه های دینی که ما داریم ، در مسیر صلاح و رستگاری قدم بردارند ، انسان های آبرومندی باشیم ، انسانهایی که ابتدائا شعارهای عدالت جویانه می دادیم ، باید همانطور باشیم ، منافع ملی خود را به کشورهای بیگانه نفروشیم ، شرف ملی خودمان را حفظ کنیم ، با این دیدگاهها خودتان را رها کنید. حالا کشورهای اروپائی ، هر محیط اجتماعی و سرزمینی که دلشان بخواهد مستقر بشوند و سرنوشت مستقلی را ادامه بدهند .

انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

پیام نوروزی مادر و خواهر داریوش نجفی به فرزند اسیر خود در آلبانی

https://www.nejatngo.org/fa/posts/29589

انجمن نجات مرکز کرمانشاه

پیام نادر چپ چاپ به اسرای آلبانی

نادر چپ چاپ هستم ، سلام عرض می کنم به دوستان عزیزم ، دوستان قبلی ام در قرارگاه اشرف  از اینکه تبلیغ می کنند اگر بروید سراغ زندگی عادی ، تحت اذیت و آزار قرار می گیرید ، نه این حرفها نیست. الان من ۱۵ سال است که از اونجا آمدم ، رفتم پی زندگی خودم ، ازدواج کردم ، بچه و کار و زندگی ، هیچ کس با من کاری ندارد ، هیچ اجباری هم نیست که حتما بیا به این همایش یا جای دیگر .

https://www.nejatngo.org/fa/posts/29585

طبق میل خودمان می آئیم ، برای اینکه شما را آگاه کنیم ، بگوئیم که یک مدتی ، چند سالی آنجا با هم بودیم ، این حرفهائی که به شما می گویند ، اگر بروید آنجا ، اذیت و آزار می کنند ، خانواده تان را اذیت می کنند ، جایگاهی توی اجتماع ندارید ، این حرفها دروغ است ، همه می روید سراغ زندگی خودتان ، دراختیار خودتان هستید ، فقط این را از همه تان می خواهم که خودتان را نجات بدهید و این حرفهای آنها همه دروغ است .

انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

پیام نوروزی برادر هادی علویان

https://www.nejatngo.org/fa/posts/29568

پیام نوروزی بهمن هاشمی به برادر اسیر خود در فرقه رجوی

https://www.nejatngo.org/fa/posts/29540

انجمن نجات مرکز اراک

پیام نوروزی مادرغلامعلی ساجدی فر

غلامعلی ساجدی فر که در جنگ تحمیلی به اسارت ارتش عراق درآمد، متاسفانه در سال ۶۸ بر اثر تبلیغات فریبنده سرکردگان فرقه رجوی از اردوگاه عراق به کمپ اشرف منتقل شد. مادر و خانواده وی سالهاست که چشم انتظار نشستن تا شاید او دوباره به آغوش خانواده اش برگردد.

https://www.nejatngo.org/fa/posts/29538

مادر غلامعلی با دلی سرشار از عشق ومهر مادری دراستانه ورود به بهار گلها و نوروز ۹۸ برای فرزند اسیرش با گویش محلی دزفولی پیام تبریک عید فرستاده به این امید که ندایش به گوش فرزند اسیرش برسد .

ما اعضای انجمن نجات هم آرزو می کنیم که خداوند درسال جدید دل این مادر دردمند را با آزادی فرزند اسیرش از اسارتگاه فرقه رجوی شاد گرداند.

انجمن نجات مرکز خوزستان

پیام نوروزی مادر پروانه ربیعی

https://www.nejatngo.org/fa/posts/29536

انجمن نجات مرکز اراک

پیام حسن آهنگر به برادرش عبدالحسین آهنگر

https://www.nejatngo.org/fa/posts/29519

انجمن نجات مرکز مازندران

محمد مهدی ثابت رستمی چگونه دوری مادرت را تحمل می کنی؟

https://www.nejatngo.org/fa/posts/29517

من حسین ثابت رستمی هستم که برادرم بیش از سی و هشت سال در چنگال رجوی گرفتار می باشد. رجوی باید بداند که ما خانواده ها حتی یک لحظه آسایش و خواب راحت برای رجوی باقی نخواهیم گذاشت. در ضمن ما به هیچ عنوان دست بردار نیستیم. عامل اصلی ماندگاری و شستشوی مغزی برادرم و دیگر نفرات، رجوی ها و مسئولین فریبکارش می باشد. ما خانواده ها دو چیز بیشتر نمی خواهیم یکی آزادی نفرات خود و دیگر سوزاندن ریشه رجوی ها و فریبکاران و کاسه لیسان فرقه باید بدانند که این دو خواسته است که همه خانواده ها را کنار هم جمع نموده است. برادر خوبم این را بدان که تا رهایی تو دست از فعالیت و کوشش علیه رجوی ها بر نخواهیم داشت. چون به خوبی به تو شناخت داریم و می دانیم که به زور تو را در مناسبات سازمان نگهداشتند و این خواسته تو نیست و می دانم که دلت برای پدر و مادر و بقیه اعضای خانواده تنگ شده و باید در رستم کلا می بودی تا شاهد تغییرات زیاد آن می شدی که چقدر زیبا شده است.

مگر می شود اشک یک مادر را تحمل نمود؟ مگر می شود دل شکسته یک پدر را تحمل کرد؟ مگر می شود غم دوری یک برادر و خواهر را تحمل کرد؟ مگر می شود سخت ترین و دشوارترین لحظه هر انسان که چشم انتظاری است را تحمل کرد؟ مگر می شود این همه سال دوری و سختی را تحمل نمود؟ مگر می شود حتی برای یک بار هم شده با خانواده ات تماس نگیری ؟ همه این سالها و تحمل کردنها به خاطر این است که روزی می دانم از جهنم رجوی آزاد خواهی شد و چشممان به جمال دیدن تو روشن خواهد شد و این را به عینه در چشم انداز می بینم. با توجه به فریبکاری رجوی ها و همکاری همه جانبه با غرب و تبدیل شدن به یک مهره تمام عیار برای امپریالیسم برای ما کاملاٌ روشن است که دیگر زمانی به فروپاشی فرقه رجوی باقی نمانده است و این آینده رجوی و همه کاسه لیسان وی در آلبانی و فرانسه خواهد بود. اکنون برادر خوبم عکسی از اعضای خانواده در مشهد برایت می گذارم تا در یابی که تمام خانواده در کنار هم برای رهایی تو فعالیت خواهیم کرد تا تو بوی آزادی را به دور از تشکیلات رجوی حس کنی و متوجه شوی که زندگی زیباست و ادامه دارد و این بد خواهان رجوی هستند که می خواهند تو و بقیه را در منجلابی که برای خود درست نمودند شما را هم شریک آن منجلاب کنند.حال باز هم به تو برادر خوبم محمد مهدی عنوان می کنم تا روزی که زنده باشیم دست از فعالیت و مبارزه برای رهایی تو بر نخواهیم داشت و این با توجه به وضعیت موجود رجوی دور نیست و آینده بسیار روشن است.

حسین ثابت رستمی – رستم کلا

پیام خانواده به حمید طاهری خسروشاهی

https://www.nejatngo.org/fa/posts/29505

این پیام را برای آقای حمید طاهری خسروشاهی می فرستم، من احد طاهری خسروشاهی هستم ، من از حمید ۵ سال بزرگتر هستم ، که خاطرات شیرینی با حمید داریم ، انشاا.. این پیام من خدمت شریف حمید طاهری می رسد و حمید هم عرایض من را قبول می کند ، به دوستانت هم صمیمانه سلام برسان ، مخصوصا آقای مجید اشک خونی ، ضمن تبریک سال نو ۱۳۹۸ ، امید به حق تعالی دارم که در سال ۱۳۹۸ با هم باشیم.

زن دادشت هم اینجا پیش من نشسته و برادرت حاج مهدی هم اینجا است و سلام دارد . خواهرت هم سلام مخصوص دارد .

برادر چشم انتظار – احد خسروشاهی

انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

 پیام جلال سلمانی

https://www.nejatngo.org/fa/posts/29543

به نام خدا با سلام خدمت دوستان در کمپ اشرف ۳، من جلال سلمانی هستم ، حدود ۱۵ سال است که از سازمان جداشدم ، برگشتم ایران ، الان هم توی ایران زندگی خوب و خوشی دارم ، از شما می خواهم که دروغ های سازمان راباور نکنید و هرچه زودتر از سازمان رهائی یابید .

انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20059