• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

جنایت در فرقه رجوی به روایت آمار + اسامی قربانیان

  • کد خبر : 19867
  • 05 مارس 2019 - 12:31

خطابم به مریم رجوی (قجر عضدانلو) است، کمی شرافت انسانی و وجدان بشری می طلبید در سخنرانی به مناسبت «چهلمین سالگرد انقلاب ضد سلطنتی و ۱۹ بهمن » که داشتی، اشاره ای هم به آمارکشته ها و شکنجه های چند نسل در تشکیلات سازمان مجاهدین خلق و خانواده های آنها می پرداختی.
ضروری بود و اَرزنی جسارت انسانی می طلبید در این سخنرانی اشاره ای به کتاب خانم فرشته هدایتی می کردی. کتابی به نام «زخم های بی التیام » که از خاطرات ایشان در تشکیلاتِ رجوی می باشد.

فرشته در مقدمه این کتابش می نویسد:
«واقعیت این است که افرادی چون من در مناسبات و تشکیلات مجاهدین پَرپَرشدیم و از میان رفتیم، اجازه می خواهم کمی راحت تر حرف بزنم و ابایی هم ندارم که کژاندیشان چه برداشت و چه تصوری خواهند داشت. در مناسبات و تشکیلات مجاهدین ما نفهمیدیم زندگی چیست، زنانگی چیست، زیبایی چیست، عشق چیست، بوسیدن و بوسیده شدن، و دوست داشتن و دوست داشته شدن چیست، همه ی اینها برای ما زغنبوت بود زغنبوت، وبه قول رهبر«جیم» بود و ازجنس شیطان رجیم. ما – خودم را می گویم – بی سواد بودیم، دانسته های ما، ماکسیمم مربوط به بحث های «تبیین جهان» و کتاب هایی چون «از کهکشان تا انسانجان فقر» بود.

ما حتی بلد نبودیم خرید کنیم، لباس متناسب با سن و سالمان بپوشیم، ما حتی جامعه خودمان راهم نمی شناختیم و نمی شناسیم، روانشناسی مانند ماتس اشپریر باید بیاید ما را قرائت و تحلیل کند. ما سراسر درد و اندوهیم. همواره گمان می کنیم یکی ما را زیر نظر دارد، یکی ما را کنترل می کند. نه تنها مراودات کلامی ما و تِرم هایی که در صحبت کردن روزانه بکارمی بریم تِرم های سائیده شده ی تشکیلاتی است، بلکه فکر و تخیل ما هم سازمان زده است. دائم در حال تنظیم یا دادن گزارش عملیات جاری به کسانی هستیم که حیات و ممات افراد سازمان را در اختیار دارند. افرادی متملق و ضعیف النفس و چاپلوس که تنها یک کار یاد گرفته اند و آن این که بدون هیچ دلیل وعلتی به روی همکاران خود تیغ بکشند، ناسزا بگویند، به قول خودشان او را دراز کنند و در واقع دست به عقده گشایی بزنند. اسفباراست، شما به همین تعبیر تیغ کشیدن، یا به قول رجوی جراحی خود بیاندیشید، حتی تعبیرها و ترم هایی که استفاده می کنند سخت عصبی، خشونتبار و کینه توزانه است، تیغ کشیدن. حتی ما زنان به راحتی نمی توانستیم و نباید که می خندیدیم. چون اگر می خندیدیم این گونه تعبیرمی شد که داریم اشعه پخش می کنیم و لابد برای جلب توجه دیگران می خندیم.»

چند نمونه از آمار دیکتاتوری در فرقه رجوی:

قربانیان عقیم ‌سازی اجباری همراه با تحمیق در سازمانِ مریم:

بیش از صد زن در فرقه رجوی به بهانه مبارزه با بیماری های گو ناگون از سردرد، میگرن، سنگ کلیه، کمر درد، کم خونی و بویژه ترس از سرطان و توهم رهایی از جنسیت و رفتن به قله رهاییِ «مسعود»  به زورِ مسعود و مریم عقیم شدند.

شخصاَ یکی از این زنان بودم که در آستانه این عقیم سازی قرار گرفتم ولی با شگردهای مختلف از آن گریختم.

اولین نفر این لیست که آمار آن همانطور که اشاره کردم بالای ۱۰۰ نفر می باشد را خانم فرشته هدایتی قرارمی دهم که در مصاحبه تلویزیونی و در کتابش بنام «زخمهای بی التیام» خاطرات زخمهای بی التیامش را بیان کرده است.

لیست۹۵ نفره از قربانیانِ عقیم شده را با اسامی و مشخصات در مصاحبه ای در کلن آلمان منتشر و اعلام نمودم، در آن زمان بدون ذکر نام خانم فرشته هدایتی که هنوز در چنگال سازمان بود، این لیست را تهیه کردم  و در آنجا وعده دادم و اعلام کردم آمار قربانیان در آینده تکمیل می شود.

 آمار خودکشی و خودسوزی در فرقه رجوی

– مهری موسوی

– مینوفتحعلی

– مرجان اکبری (فائزه) دختر ۲۵ ساله

– زهرا نوری

– ندا حسنی دختر ۱۸ ساله

– صدیقه مجاوری

– مجتبی میر میران

– معصومه غیبی پور

– آلان محمدی  دخترک معصوم ۱۴ ساله

– یاسر اکبری ۲۸ ساله

– سمانه بزرگانفرد دختر معصوم

– جعفر کهزادمنش

– زهرا فیض بخش

– محترم بابایی

– محبوبه ابوفاضلی که جان سالم به در برد

– نسرین احمدی

* ناظرانِ فرقه آمار را نزدیک ۹۰ نفرمی دهند شخصاً فقط به موارد بالا اشاره می کنم.

آمار محاکمات عقیدتی درون تشکیلاتی به فرمان شخص رجوی

– پرویزیعقوبی ازفرماندهان بالا

– علی زرکش جانشین وقت رجوی

– مهدی افتخاری (فرمانده فتح اله فرمانده پرواز در فرار رجوی از ایران)

– قربانعلی حسین نژاد (شخص رجوی محاکمه اش کرد)

– مهری موسوی (شخص رجوی لگد کوبش کرد)

– مینو فتح علی

– زهرا میرباقری

– علیرضا میرباقری

– فتح اله فتحی

– انسیه قلی زاده

– سید محمد حسین سبحانی

– جواد فیروزمند

– مرجان اکبری

– مهرداد فتحی

– احسان موسوی (برادر مهری)

– پرویزفرهمند

– مصطفی

– ابراهیم سعیدی

– اردشیر

– حسین مشعوف

– مسعود ضرغامی

– جمال امیری

– مرضیه قربانی

* لازم به توضیح است که آمارمحاکمات عقیدتی صدها تن می باشد که اسامی در آینده به اطلاع خواهد رسید.

 آمار طلاق در فرقه رجوی

عضو رده بالای tvri به نام مهدی ابریشم چی، زن خود مریم قجرعضدانلو را با تحمیقاتِ شخصِ مسعود طلاق داد تا وی به عقد او در بیایید. مسعود این خلق عادت را سرمنشاء انقلاب درونی تشکیلاتی قرار داد، تا منجربه طلاق تمام زنان و مردان متاهل سازمان مجاهدین خلق و ازدواج آنان با مسعود گردد.

کل اعضای فرقه از زنان و مردانِ ازدواج کرده حدوداً ۱۵۰۰نفر با اجبار و تحمیق تشکیلاتیِ مریم و مسعود طلاق گرفتند و بقیه دختران و پسران و مردان سازمان عشق ها و ایده های عشقی خود را در ذهن مجبور به طلاق نمودند.

 حدود ۸۰۰ کودک خرد سال و شیرخواره  با کوچ اجباری از مادران و پدران جدا شده و به خانواده ها در کشورهای غربی و یتیم خانه ها انتقال داده شدند:

من شخصاَ در جریان انتقال این کودکان از مرز عراق و اردن بودم.

بعد از اینکه زوج ها ملزم به جدایی از یکدیگر و طلاق شدند، فرقه فرزندانشان را به خارج عراق و اروپا منتقل کرد. بسیاری از والدین دیگر فرزندانشان را ندیدند یا فرزندان حاضر به دیدنِ آنها نشدند. بسیاری از کودکان با خانوادهِ هوادارانِ گروه مجاهدین در کشورهای غربی زندگی کردند، پرورش آنها بر اساس عقاید مجاهدین خلق بود و یک سری از این کودکان که نوجوان شده بودند، با تحمیق و فریب وعده و وعید به عراق بازگردانده و کشته شدند.

  فساد مالی

فقط به چند موردِ کلیدی اشاره می شود:

فرقه رجوی سال‌ها در پوشش انجمن‌های خیریه و به ادعای کمک به فقرا در ایران  و نیازمندان درون تشکیلات به جمع‌آوری پول در کشورهای اروپایی و سراسرجهان و ایران اشتغال داشته و مبالغ قابل توجهی از این طریق به دست آورده‌ است. پس از رویداد ۱۱ سپتامبر و زیر نظر گرفتن شدید تر نقل و انتقال پول در کشورهای غربی، کمیسیون نظارت بر خیریه‌های انگلیس Charity Commission for England and Wales   پس از یکسال تحقیقات دستور بستن این خیریه و حسابهای آن را صادر کردوچندین نفر از اعضاء دیپلماسی سازمان با کیسه های دلاردر سوریه دستگیرشدند.

کمکهای اصلی این سازمان از طریق کشورهای عربی و بویژه عربستان سعودی و دشمنان علنی ایران تامین می شود.

زهرا سادات میرباقری

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز تهران

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19867

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی