• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

ولوله مهار ناپذیر در فرقه رجوی پس از سرفصل ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 19812
  • 26 فوریه 2019 - 12:56

به دنبال وعده سرخرمن سرنگونى و حضور در تهران در بیست و دوم بهمن ماه ٩٧ توسط مریم رجوى، ولوله اى در میان اسراى رجوى بپا شده که مهار ناپذیر است.روند روز افزون فرار و جدایى علی رغم جو پلیسى و سختگیرى در مقر اشرف ٣ ادامه دارد و روز زار و سردرگمى مریم رجوى و سرانش فرا رسیده است. طبق خبرهاى دوستان جدا شده در آلبانى که بعضا ارتباط با درون فرقه دارند، می گویند وضعیت تشکیلاتى نفرات بسیار شکننده و براى سران رجوى به یک بحران مهار ناشدنى تبدیل شده است.

هرج و مرج و عدم پاسخگویى قانع کننده مسئولین فرقه به خصوص شخص مریم رجوى بر دامن زدن به این وضعیت افزوده است و بعضى از نفرات در تضاد آشکار با مسئولین خود تن به خواسته هاى تشکیلاتى و کارى آن ها نمی دهند و مسئولین فرقه از جمله خود مریم رجوى را به یک چالش بزرگ که مستأصل از حل آن می باشند، کشیده اند.

گذشت آن زمان که با یک نشست و نعره مسعود رجوى افراد سر جاى خود میخکوب می شدند و مجبور بودند کورکورانه مسیر و اراده رجوى را مو به مو اجرا و پیاده نمایند و هیچ کس جرأت ایستادن جلوى دروغ و دغل مسعود و مریم رجوى نداشته باشد.

الان مریم رجوى خود نیز به قول فرقه «واو» شده است و رمقى برایش باقى نمانده چرا که می خواست بحران دروغ و دغل وعده سرنگونى را با نتایج جلسه لهستان بپوشاند. به همین دلیل، تمام توان و ظرفیت مالى و تشکیلاتى فرقه را بسیج برای تبلیغ ضدیت با مردم ایران و حمایت از خواسته محقق نشده سران جنگ طلب کاخ سفید با به راه انداختن شوی لهستان  کرد اما دیدیم که هم ارباب و هم نوچه ارباب یعنى نتانیاهو پریشان حال و هم مریم رجوى بور شدند.

کنفرانس لهستان، عکس انتظارات مریم رجوى نتیجه معکوس داد و هیچ دستاوردى براى این خود فروخته و جانى نداشت. به همین دلیل، الان مریم رجوى با بحران سنگینى در درون فرقه روبرو است. شکى نیست که این پیر عجوزه و فریبکار و شیطان صفت به هر ترفندى رو خواهد آورد چرا که در تنگناى مطلق افتاده و مثل مار زخمى به خودش می پیچد، به همین دلیل توطئه هایش شروع شده و فشار و سختگیرى و جاسوسى و آزار و اذیت جدا شده ها را در آلبانى شدت بخشیده است.

شکى نیست که مریم رجوى کینه عجیبى نسبت به جدا شده هاى فرقه که اسرار جنایت هاى خودش و شوهرش را افشا کرده اند، به دل دارد و به قول مسعود رجوى فرارى و مفقود شده اگر روزى فرقه به بحران و بن بست بخورد ریختن خون تک تک جدا شده ها واجب می شود و آنجا به همه فرمان داد که هر کس از جدا شده ها در اروپا یا هر جاى دیگر دنیا دیدید بکشید و به این کارتان افتخار کنید، زندان هاى اروپا همانند هتل است چه بهتر مجاهد با این عقیده زندان برود.

الان آثار آن بعد از بحران لاعلاج در تشکیلات رجوى در بیرون از تشکیلات با جدا شده هاى جدید در آلبانى شاهد هستیم، لذا به تمامى سران کشورهاى اروپایى هشدار می دهم که مراقب این معضل اروپاگیر مریم رجوى و سران تروریست آن باشند و اگر الان جلوى فعالیت هاى او گرفته نشود فردا دیر خواهد بود. به امید رهایى تمام اسیران در اسارتگاه اشرف ٣ در کشور آلبانى.

عبدالکریم ابراهیمی

انتهای پیام / ایران فانوس

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19812