• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

شایعه عجیب در فضای مجازی: فرقه رجوی در حال تبانی با شرکت گوگل است

  • کد خبر : 19775
  • 24 فوریه 2019 - 12:09

اخیرا خبری در فضای مجازی مطرح شده مبنی بر اینکه فرقه رجوی با پرداخت هزینه کلان به شرکت گوگل درخواست دستکاری در تاریخچه این سازمان را کرده است.صرف نظر از اینکه این خبر چه میزان می تواند صحت داشته باشد بد نیست مطلب مختصری از دستکاری یا حذف تاریخچه بعد از سقوط صدام در سال ۲۰۰۳ و به دست گرفتن کنترل اشرف توسط ارتش آمریکا را یادآور شویم.
از بدو استقرار سازمان در اشرف و حتی قبل از آن هر قسمت یک کتابخانه داشت که انتشارات و کتب سازمانی و همچنین دیگر آثار نویسندگان انقلابی و روشنفکری گردآوری شده و افراد هم تشویق به خواندن می شدند.

تا اواسط دهه ۱۳۷۰ که خط سیاسی و ایدئولوژیک رجوی به بن بست خورد بسیاری از کتابهای غیر سازمانی جمع آوری شد  اما با استقرار ارتش آمریکا بحثی مطرح شد به نام پروژه «۱۰۶» و آن جمع آوری تمامی انتشاراتی  بود که مضمون یا شعار ضد آمریکایی و ضد امپریالیستی داشت.

چون رجوی به شدت در تلاش بود به هر قیمت دل دولت آمریکا یا به قول خودش صاحبخانه جدید را به دست آورد.  بعد از آن اقلام مورد نظر پاکسازی و در فرم شماره ۱۰۶ لیست می شد.
پس اینکه فرقه رجوی در ازای پرداخت پول به کمپانی گوگل درخواست پاک کردن گذشته پرافتخارش شده صرفنظر از اینکه شرکت بزرگی با سرمایه چند ده میلیاردی حاضر به برآوردن خواست مریم عضدانلو باشد یا نباشد چندان غیر واقعی به نظر نمی آید .

حمیرا محمد نژاد

انتهای پیام / زنان ایران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19775

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی