• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سکوت معنادار فرقه رجوی در رابطه با عملیات تروریستی علیه مرزبانان ایرانی

  • کد خبر : 19663
  • 17 فوریه 2019 - 12:25

عملیات تروریستی بر علیه مرزبانان آن هم در روزی که به سردمداری آمریکا، اسرائیل، عربستان در ورشو جلسه بر گزار می شود، اگر باور کنیم که این عملیات تروریستی از طرف چند شپشو بنام جیش الظلم طراحی و اجرا شده باید قبول کنیم که در دید مسائل کاملا عقب افتاده هستیم .تصمیم به عملیات تروریستی به طور دقیق از روزی طراحی شده که قرار بود جلسه ورشو بر گزار شود .
بی شک درطراحی این عملیات تروریستی هم سرویسهای اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل، عربستان دست داشته اند و هم فرقه رجوی داعشی .
دقیقآ یادم هست در چند نشست درونی رجوی روح پلید همیشه روی یک مسئله تاکید داشت و تاکید می کرد : برای سرنگونی حکومت به ۲ بال نیازداریم یک بال سیاسی و دیگری بال نظامی ! رجوی می گفت هر گاه یکی از اینها نباشد نمی توان پیام سرنگونی به بیرون از دایره خود رساند بلکه با عملیات نظامی بال سیاسی قدرت می گیرد و با کارهای سیاسی بال نظامی هم قدرت می گیرد هم عملیاتها گسترش می یابد هم کوبنده تر می شود .
عملیات تروریستی علیه مرزبانان ایرانی همزمان به جلسه ضد ایرانی ورشو و برگزاری تظاهرات جلو ساختمان جلسه و کوبیدن بر طبل و سنج شعار ارتش آزادیبخش سران فرقه بطور خاص مریم قجر داعشی می خواست به اربابان خود ثابت کند که می تواند بر علیه نیروهای ایرانی در داخل ایران عملیات انجام بدهد .
چند دلیلی که می تواند دست داشتن فرقه رجوی داعشی را در این جنایت تروریستی به اثبات برساند .
یکم : همزمانی عملیات تروریستی بر علیه مرزبانان و برگزاری تظاهرات در جلو ساختمان ورشو .
دوم : پایه گذار عملیات انتحاری در خاور میانه فرقه رجوی می باشد . از سال ۱۳۶۰  اعضای فرقه رجوی با هدایت شخص رجوی و سران فرقه عملیات انتحاری علیه دولتمردان و سیاستمداران ایرانی را پایه گذاری کردند .
سوم : سکوت مطلق فرقه رجوی در رابطه با عملیات تروریستی بر علیه مرزبانان .
این شیوه شناخته شده سران فرقه رجوی است . سران فرقه به طور خاص مریم قجر در قبال عملیات ترویستی سکوت کرده اند که می دانند در اروپا حساسیت زیادی در رابطه با عملیاتهای تروریستی وجود دارد و از آنجا که مقر فرقه رجوی در اروپا ( فرانسه ) می باشد و محل استقرار فرقه رجوی هم در اوورسوراواز نزدیک پاریس می باشد و هر گونه نشانه و ردی از دست داشتن در عملیات تروریستی می تواند عواقب قانونی برای سران فرقه خواهد داشت به همان خاطر سران فرقه و بطور خاص مریم قجر سکوت مطلق کرده اند تا در برابر قانون قرار نگیرند . اگر سران فرقه از جوابگوئی ترس نداشتند صد در صد عملیات تروریستی همدستان خود را در بوق و کرنا می کردند .
دیدار مریم قجر با سران تروریستهای سوریه و عراق در اردوگاه اوور سوراواز ( مقر استقرار مریم قجر ) از یادها نرفته و اسناد آن هنوز موجود می باشد .
همه به یاد دارند که در سالهای گذشته مریم قجر تلاش زیادی کرد با برگزاری جلسه های مختلف دستان خون آلود تروریستهای داعشی های وحشی را بشورد و مدعی بود در عراق داعشی وجود ندارد بلکه عشایر انقلابی هستند که بر علیه حکومت مرکزی عراق قیام کرده اند .
به سران فرقه رجوی داعشی و به طور خاص به مریم قجر داعشی می گویم همانطور که همکاریتان با تروریستهای سوری و عراقی آشکار شد، به زودی همکاری و همدستی با تروریستهای شپشوی جیش الظلم هم رو خواهد شد . تروریستهای شپشو وقتی جواب کوبنده دریافت کردند و در مقابل قانون قرار گرفتند آن روز همدستیتان نیزبرای عموم رو خواهد شد و آن روز دیر نیست.

یادداشت از: محمد رزاقی

انتهای پیام / ایران اینترلینک

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19663

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی