• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

«تظاهرات بزرگ» فرقه رجوی در پاریس شکست خورد

  • کد خبر : 19621
  • 13 فوریه 2019 - 12:31

بالاخره بعد از خرجی دادن ها و بسیج کردن ها و اتوبوس گرفتن ها از آلبانی و لهستان برای «تظاهرات بزرگ» در پاریس وضعیت آنچنان خراب شده که می گویند عملا به وی (مریم رجوی) اطلاع داده اند که «کاش اصلا تظاهرات نمی کردید». می گویند مهدی ابریشمچی هم مثل دیوانه ها در حیاط راه می رود و زیر لب هی می گوید: «خدایا مرگم بده». شوخی نمی کنم، جدی می گویم، هم اطلاع به مریم رجوی از طرف افسار بدستان را جدی می گویم و هم خدا مرگم بده های مهدی ابریشچی را. تا به حال تنها یک منبع ، نفر معمول و سابقه دار فرقه در آسوشیتد پرس که معمولا و احتمالا در ازای دستمزدی مشخص تبلیغاتشان را به عنوان خبر روی آنتن می برد این تجمع قلیل را گزارش داده اند. هیچ سخنران و لابی استخدامی و یا کنتراتی به درد بخور هم حاضر به شرکت نشده و مطبوعات، حتی مطبوعات تبلیغی، هم حاضر به پایین آوردن سطح خود نشده اند .
البته طبق معمول تنها کانال فارسی زبانی هم که این را تقریبا همزمان با پخش انگلیس آن ترجمه کرده «رادیو فردا» است که البته با توجه به وابستگی این خروجی به سازمان سیای جدید و شخص مایک پمپئو طبعا اشکالی نمی شود گرفت. از نوشته انگلیسی و از نوشته فارسی این گزارش حقارت آمیز می شود حدث زد که منشاء آن «اور سوراواز» بوده و نویسنده هم چندان حال درست و حسابی نداشته است.
با وجود چند هفته تبلیغات گسترده در کشورهای اروپایی و با وجود هزینه های نجومی برای برگزاری یک گردهمایی در میدان دانفرروشرو پاریس، مریم رجوی موفق نشد حتی ۲۰۰ نفر اجاره ای را به تظاهرات ۱۹ بهمن بکشاند.
وی در صدد بود با این گردهمایی، راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم در ایران را تحت الشعاع قرار دهد و برای خود شهرت و آبروی بیشتر پیش از اجلاسیه ورشو در لهستان کسب کند، اما مثل همیشه شکست خورد.

مسعود خدابنده
انتهای پیام / ایران اینترلینک

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19621