• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

۴۰ سال حرکت منافقین در خط مخالف مردم

  • کد خبر : 19527
  • 07 فوریه 2019 - 11:29

فرقه منافقین به سردمداری رجوی از سال ۱۳۶۰ تاکنون در آرزوی به قدرت رسیدن و سرنگون کردن دولت ایران دست به جنایات متعددی زده و توهمات زیادی را در سر پرورانده است.

از ترور ۱۷ هزار شهروند مظلوم ایران گرفته تا قربانی کردن هزاران تن از اعضای خودش.

تبدیل گروه سیاسی به یک فرقه متحجر و تروریستی، سر به نیست کردن اعضا مخالف و بیگاری از عضوهای باقیمانده و در بدر کردن خویشان و بستگان اعضا تا دست بردن به اسلحه و خیانت ،  حاصل گروه رجوی است اما شاهکار آخر فرقه از دهه ۸۰ شروع شد که نوکری و وابستگی کامل خود به آمریکا را به‌خوبی به نمایش گذاشت.پس ‌از آن بود که هرسال دریغ از پارسال شد. تا به‌روزهایی رسیدیم که رجوی چی ها پس از یک دهه حمایت، همکاری و نوکری دولتمردان آمریکایی و اسرائیلی در پس‌وپیش پرده به مرحله نهایی رسیدند و در مراحلی بسیاری آشفته‌تر و تندروتر از رؤسای خویش شدند.

آخرین پرده سال گذشته اجرا شد و با دست به دامان شدن جان بولتون تمام استراتژی خود را بر روی مهملات مطرح‌شده از طرف وی مبنی بر اینکه دولت ایران تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ سرنگون می‌شود سرمایه‌گذاری نمودند  و به التماس حتی از تمام ناراضیان درون تشکیلات خواستند که تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ صبر کنند که ایران چهلمین سالگرد انقلاب را نخواهد دید  و تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه انجام دادند.

بدبخت جان بولتون و سایر سناتورهای اجاره‌ای نمی‌دانستند که این شیوه رجوی و ایادی‌اش مسبوق به سابقه و ادامه‌دار است.

او زمانی پس از هیاهو و آشوب خرداد ۱۳۶۰ گفت تا ۶ ماه دیگر سرنگون می‌کنیم و پس از آن گفت: یک سال دیگر یا دو سال دیگر حکومت ایران سقوط می‌کند!

رجوی برای رسیدن به قدرت و سهم خواهی درست در بحبوحه‌ای که انقلاب ایران به گذشت تفاهم و همکاری گروه‌ها نیاز داشت، درست درزمانی که وطن آماج خیانت قرارگرفته و تمام مرزهای غربی‌اش درگیر جنگ شد و درست زمانی که مردم به کمک، همیاری و دلداری نیاز داشتند. جنگ مسلحانه‌ای به راه انداخت که آتش آن اکثر اعضا و بسیاری از مردم بی‌گناه را در خود سوزاند.

برای رسیدن به قدرت با فتنه‌های مختلف جنگ داخلی، جنگ مسلحانه، غائله کردستان، خلق عرب، خلق بلوچ و… همراهی نمودند رئیس‌جمهور وقت را فریب دادند و در این میانه مستمر هم می‌گفتند حکومت ایران چند روز دیگر سقوط می‌کند!

آن‌ها به‌جای کمک و دست برداشتن از آرزوهای ننگین قدرت‌طلبی، با آمریکایی‌ها و دولت صدام همراه شدند.
زمانی که مردم غیور و جوانان شجاع کشور هشت سال گرفتار جنگ تحمیلی بودند، در عراق ساکن شدند؛ و در انتهای جنگ نیز با توهم دوباره سرنگونی عملیات ننگین فروغ جاویدان را در هماهنگی با آمریکا و عراق اجرا کردند و چندباره گفتند این بار حتماً سقوط خواهند کرد!

پس‌ازآن همراهی با برنامه‌ریزی‌های جنگ نرم امپریالیسم در فتنه‌های سال ۷۸ و ۸۸ هم به نتیجه نرسید.

آری منافقین هر کاری در این چهل سال خواستند، انجام دادند اما به نتیجه‌ای نرسیدند.
و آخرین تیر زهرآگین آن‌ها دخیل بستن به سناتورهای جنگ‌طلب آمریکایی و اسرائیلی و برگزاری نشست مشترک بود.

چهل سال حرکت در خط مخالف مردم و مصالح کشور و چهل سال همراهی و همیاری و در خط آمریکا و اسرائیل نیز به خواست خدا تاکنون به نتیجه نرسیده است.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19527

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی