• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

افغانستان قتلگاه اعضای فرقه رجوی می شود

  • کد خبر : 19497
  • 06 فوریه 2019 - 9:41

مدتی است خبرهایی از ملاقات مریم رجوی با مشاور عالی امنیت ملی افغانستان در رسانه ها منتشر شده که صحت آن هنوز تایید نشده و تعداد زیادی از رسانه های افغانستانی آن را تکذیب کرده اند.
خبرهای ضد و نقیض حاکی از آن است که مریم رجوی می خواهد در نزدیکی مرزهای شرقی ایران پایگاه نظامی تشکیل دهد. با شناختی که از مریم رجوی دارم، این کار او فقط برای حذف اعضاء مسئله دار است.ظاهراً در حال حاضر مریم رجوی با ارتشی از اعضاء مخالف و مسئله دار روبه روست که تباهی عمرشان را از مریم رجوی طلبکار شده اند و مریم با ترفند تشکیل ارتش آزادیبخش در افغانستان آن ها را به کام مرگ خواهد کشید.
تشکیل این پایگاه که قرار است در منطقه شیندند هرات در کشور افغانستان اتفاق بیافتد، خودکشی محض است. چرا که حتی اگر نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان در مقابل حضور آنان در کنار مرزهای شرقی ایران شکیبایی کنند، این منطقه بارها و بارها مورد حملات طالبان قرار گرفته است. اگر فقط یکبار این پایگاه توسط طالبان هدف حمله قرار بگیرد حتی استخوانی از اعضاء فرقه رجوی باقی نخواهند گذاشت. این منطقه تحت اختیار آمریکایی هاست اما آمریکا هم برای در امان ماندن از حملات طالبان از سربازان افغانستانی استفاده کرده اند.
طالبان مخالف سرسخت حضور نیروهای خارجی در افغانستان هستند و قطعاً در کمترین زمان ممکن پایگاه رجوی را با خاک یکسان می کند.
از انجمن نجات و خانواده های همراه انجمن خواهش می کنم به هر طریق ممکن مجامع بین المللی و افغانستانی را از این هدف فرقه رجوی آگاه کنند تا از کشتار جمعی که قطعاً رخ خواهد داد جلوگیری شود.

سالاری

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز سیستان و بلوچستان

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19497